روستوف–-  اتلتیکو مادرید؛ کار سخت یاران آزمون و عزت الهی

دیدار تیم‌های روستوف و اتلتیکومادرید از هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:15 امشب (28مهرماه) در ورزشگاه المپیک روستوف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم اتلتیکو مادرید و روستوف در حالی برای نخستین بار روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند که اتلتیکو با دو برد پیاپی صدر نشین این گروه است و روستوف همچنان به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. اتلتیکو مادرید هر دو دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا را با حساب ۱-۰ به سود خود به پایان رسانده است و در دیدار پیش رو به دنبال کسب سومین پیروزی خود در این مسابقات خواهد بود، همچنین روستوف پس از باخت ۵-۰ مقابل بایرن مونیخ و ۲-۲ مقابل پی اس وی همچنان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا است. روستوف در ۲۶ دیدار گذشته خود در خانه شکست نخورده است و نتیجه تساوی ۲-۲ در خانه مقابل پی اس وی می‌تواند حاکی از این باشد که این تیم در خانه خود قدرتی دو چندان خواهد داشت. اتلتیکو مادرید در حالی در روسیه به مصاف روستوف خواهد رفت که در نبرد ابتدای هفته با نتیجه ۷-۱ مقابل گرانادا به پیروزی رسیده است و در شرایط آرمانی خود قرار دارد، در نقطه مقابل روستوف پس از باخت دو صفر مقابل اسپارتاک مسکو، شرایط نه چندان خوبی خواهد داشت اما بنا بر گفته دیگو سیمئونه نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت. اتلتیکو مادرید هرگز در دیدارهایی که در روسیه به میدان رفته است شکست نخورده است. آن طور که گفته می شود هدایت روستوف را ایوان دانیلیانت بر عهده دارد اما در واقعیت این کوربان بردیف، نایب رئیس و دستیار مربی باشگاه است که این تیم را هدایت می‌کند. بردیف در سال ۲۰۰۹ سر مربی روبین کازان روسیه بود و با آن تیم موفق شد بارسلونا را در نیوکمپ با حساب ۲-۱ شکست بدهد و در سال ۲۰۱۳ نیز موفق شد با حساب ۲-۰ اتلتیکو مادرید را به عاقبت بارسلونا دچار کند، با این حال به نظر می‌رسد تیم روس برای پیروزی مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیاز به معجزه خواهد داشت.

** نکات احتمالی این دیدار:

در ۵ دیدار از ۶ دیدار آخر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کمتر از ۳ گل به ثمر رسیده است. در سوی مقابل در ۳ دیدار آخر روستوف در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بیش از ۲ گل به ثمر رسیده است.

این احتمال وجود داشت که خیمنز و اوبلاک به دلیل مصدومیتی که داشتند، نتوانند مقابل روستوف به میدان بروند، با این حال به نظر می‌رسد این دو بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اتلتی مشکلی نخواهند داشت.

آگوستو فرناندز و آلسیو چرچی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند اتلتیکو مادرید را در این دیدار همراهی کنند.

اتلتیکو مادرید در ۱۱ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار شکست خورده است، همچنین این تیم ۶ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

دیمیتری پولوز در ۳ دیدار خانگی روستوف موفق به گلزنی شده است( با احتساب بازی‌های انتخابی این مسابقات).

آنتوان گریزمان در ۴ گل از ۷ گل آخر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقش مستقیم داشته است، ۳ گل و یک پاس گل حاصل تلاش این بازیکن فرانسوی بوده است هرچند که او در دیدار قبل اتلتیکو یک پنالتی را مقابل بایرن مونیخ از دست داد.

** پیش بینی سایت Whoscored: روستوف 0 - 2 اتلتیکو مادرید

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/601

کد خبر: 687464

وب گردی

وب گردی