سوآرز: اگر سال آینده برنده جایزه کفش طلا نشوم، مسی یا نیمار موفق می شوند

لوئیس سوآرز برنده جایزه کفش طلای فصل 2015-2016 اروپا گفت: اگر سال آینده برنده کفش طلا نشوم، مسی یا نیمار برنده خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز از تارنمای خبری مارکا، لوئیس سوارز، مهاجم ارزشمند اروگوئه ای بارسلونا دومین کفش طلای خود را دریافت کرد تا به یک قدمی مسی برسد.
لالیگا هم اکنون در تصاحب کفش طلای در اروپا برتری دارد. لوئیس سوآرز انتظار دارد این جایزه برای یک فصل دیگر نیز نصیب بارسلونا شود.
سوآرز در مراسم رسمی اهدای جایزه کفش طلا گفت: من در بهترین تیم جهان و در بین بهترین بازیکنان توپ می زنم. اگر هدف جایزه انفرادی باشد احتمالا می توانید آن را کسب کنید، ولی اولویت کسب عناوین قهرمانی با تیم است.
8 نفر از 9 برنده قبلی کفش طلا از لیگ اسپانیا بوده اند. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و دیه گو فورلان این جایزه را تصاحب کرده اند.
وی افزود: ولی اگر من نتوانم برنده شوم، مسی یا نیمار برنده می شوند. من هرگز آرزو نداشتم که بهترین گلزن باشم، بلکه فتح لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می کردم که به آن دست یافتم.
این دومین بار است که این مهاجم اروگوئه ای کفش طلای اروپا را تصاحب می کند.
سوآرز در فصل رقابتهای 2013-2014 که برای لیورپول بازی می کرد، با زدن 31 گل این جایزه را از آن خود کرد.
وی در این باره گفت: من ارزش کارهایی را که در لیورپول در لیگ برتر انگلیس انجام دادم می دانم. من هم تیمی های بزرگی دارم، ولی کسب این جایزه آسان نیست.
سوارز افزود: من خوش شانس بودم که در آژاکس شروع کردم که بعد از زدن گل های بسیار، فرصت انتقال به لیورپول برایم فراهم شد؛ هر چند نتوانستم به رویای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابم.
سوآرز ضمن تشکر از کسانی که موجب شدند 40 گل به ثمر برساند، در باره آینده خود در این باشگاه گفت: صحبت کردن در مورد پایان دوران فعالیت حرفه ای ام در بارسلونا زود است. من باید در باقیمانده دوران حرفه ای ام در بالاترین سطح باشم.
402/602

کد خبر: 687987

وب گردی

وب گردی