شمس:  شمسایی حق داشت اعتراض کند/ تیم  دانشگاه آزاد اسلامی را در لیگ حفظ می کنیم

سرمربی فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شاید اگر تیم تاسیسات شلوغ نمی کرد نمی نوانستیم گل اول را به ثمر برسانیم.

حسین شمس در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: بازی سختی با تیم بزرگ و پرمهره تاسیسات داشتیم.این تیم در نیمه اول از ما جلو بود و در نیمه دوم توانستیم سه گل به ثمر برسانیم و سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکن تاسیسات توپ را شوت کرد و به دیرک دروازه برخورد کرد،شمسایی اعتقاد داشت که توپ وارد دروازه شده است و تمام تیم به تصمیم داور برای ادامه بازی اعتراض کردند و همان توپ برگشتی وارد دروازه تاسیسات شد.به نظرم اگر زمین بازی شلوغ نمی شد شاید نتیجه بازی تغییر نمی کرد.

شمسادامه داد: البته وحید شمسایی حق داشت در آن لحظه اعتراض کند چرا که اگر آن توپ وارد دروازه می شد شرایط فرق می کرد و احتمال داشت بازی را واگذار می کردیم. حتی بعد از بازی هم با شمسایی صحبت کردم و مشکلی وجود نداشت و او بازیکن بزرگ و با اخلاقی است.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هدفمان حفظ تیم فوتسال تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر است و با قدرت در مسابقات شرکت می کنیم.در هفته های گذشته بدشانسی آوردیم و امتیازات را از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم با روند مثبت تیم را هماهنگ کنیم،چون اغلب بازیکنان تیم از لیگ یک آمده اند و تجربه حضور در لیگ برتر را نداشته اند.

603

کد خبر: 688313

وب گردی

وب گردی