انتقاد از منصوریان/مدارا تا کی جواب می دهد؟

سرمربی استقلال با بازیکنانش مدارا می کند و این موضوع باعث انتقاد از وی شده است.

به گزارش ایسکانیوز،سرمربی استقلال در این تیم با شرایط خاصی با بازیکنان برخورد می کند که تصور این برخورد از سوی منصوریان برای اطرافیان وی بعید و عجیب به نظر می رسد.

گفتنی است مربی استقلال در کنار رفتار رفاقتی و برخورد دوستانه ای که با بازیکنان تیمش دارد روی دیگری نیز دارد که خیلی از بازیکنان با آن مواجه شدند و می دانند که منصوریان خیلی هم مربی آرام و مهربانی نیست.

منصوریان پس از اقدامی که رحمانی انجام داد و به رختکن رفت وی را در ترکیب تیم قرار داد تا مشخص شود که وی قصد دعوا ندارد و می خواهد آرامش در تیمش حاکم باشد و در نهایت نیز با برد سایپا زمین مسابقه را ترک کرد.

اما در این رابطه انتقاد از وی بسیار است و رفتار دوستانه اش مورد تایید خیلی ها قرار ندارد زیرا عنوان شده است که این مربی در استقلال با بازیکنانش مدارا می کند و ذاتا مربی این چنینی نیست و همواره و در تیمهای دیگر با بازیکنان خاطی برخورد کرده و مدارایی در کار نبوده.

مسوولان و منتقدان منصوریان مدعی هستند که این رفتار وی با بازیکنان مطرح تا زمانی کوتاه جواب می دهد و اگر وی به برخورد دوستانه اش با بازیکنان خاطی ادامه دهد با مرور زمان به مشکل برمی خورد.

602/605

کد خبر: 688362

وب گردی

وب گردی