چهار سال فعالیت و تلاش/عملکرد گروه رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اعضای  تیم رباتیک گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با  دکتر داودی سرپرست این واحد دیدار کردند.

به گزراش ایسکانیوز، این دیدار با هدف آشنایی سرپرست جدید واحد تربت جام از نحوه فعالیت گروه رباتیک در دفتر ریاست واحد برگزار شد.

اعضای تیم رباتیک در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالت ها و عملکرد شان در طی چهار سال گذشته، با نمایش عملی ربات های خود استعداد هابشان را در زمینه ساخت رباتها به نمایش گذاشتند.

در ادامه دکتر داودی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همت اعضای تیم رباتیک واحد تربت جام خواستار فعالیت بیش از پیش آنها در ساخت رباتهابا کاربردهای متعدد شد.

وی همچنین با تاکید بر تلاش بیشتر اعضای تیم جهت جذب دانشجویان و افرادعلاقه مند به علم رباتیک با هدف توسعه این فن آوری در دانشگاه به ویژه در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه این آمادگی را دارد تا با در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات لازم و تخصیص بخشی از بودجه پژوهشی واحد اعضای تیم ربایتک را در جهت تحقق اهدافشان کمک و یاری نماید. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام همچنین از اعضای تیم خواست تا در زمینه آموزش و ساخت ربات با همکاری سایر مراکز آموزش عالی شهرستان در قالب شرکت دانش بنیان رویکردی به سمت ساخت پروژه های صنعتی و خارج از دانشگاهی داشته باشند.

لازم به ذکر است که تیم رباتیک واحد تربت جام به سرپرستی مهندس میلادسلطانی مدیر گروه مهندسی کامپیوتر این واحد بیش از چهار سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت با حضور در لیگ های رباتیک مسیریاب ویژه و جنگجوی سبک وزن و شرکت در مسابقات ملی موفق به کسب مقام های همچون مقام هفتم کشوری در مسابقات ملی رباتیک پتروکاپ و مقام سوم مسابقات ملی رالی سرعت قوچان شده است. ساخت روبات های پرنده و شبیه سازی روبات های فوتبالیست و نیز عقد قرارداد با سازمان های مربوطه جهت ارائه توانمندی هایشان از جمله اهداف و برنامه های آتی اعضای گروه رباتیک واحد تربت جام است.

101

کد خبر: 688587

وب گردی

وب گردی