برگزاری دوره  استارت آپ ویکند موکریان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان

دوره سه روزه استارت آپ ویکند موکریان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن سیمرغ شهرستان بوکان برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز، دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان بعنوان سخنران افتتاحیه در این مراسم ، این رویداد را اتفاقی بزرگ برای شهرستان بوکان دانست و اظهار داشت: جوانان و دانشجویان بوکانی دارای استعدادهای بالایی در زمینه‌های فناوری کسب و کار و غیره هستند.

ضیائی بیان کرد: در این رویداد بستر مناسب برای افرادی که فکرو ایده ای دارند فراهم شده تا با رویکرد تیمی اقدام به ارائه و پیاده سازی آن کنند

ضیائی در ادامه افزود : رویداد استارت‌آپ را یکی از راهکارهای اشتغال‌زایی و رونق کسب‌وکار عنوان کرد و افزود: این دوره سه‌روزه شرایطی را برایجوانان و دانشجویان فراهم می‌کند تا با مسیر تبدیل ایده به عمل آشنا شوند. ضیائی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های مذکور اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها برگزاری دوره‌های استارت‌آپ است که تجربه کسب‌وکار بدون ریسک را فراهم می‌کند.

رویداد استارت آپ ویکند موکریان برای اولین بار در منطقه موکریان توسط رئیس مرکز آموزش بازرگانی بوکان (مهندس سعید طاهر) برای شناسایی نخبگان و صاحبان ایده های استارتاپ ناب با هدف ایجاد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت کسب و کار منطقه موکریان از ابتدای مهرماه 1395 تدوین شده و تیم بسیار توانمندی برای اجرایی کردن آن تشکیل شده است.

مجموعه شهرهای شمال استان کردستان، جنوب استان آذربایجان غربی و جنوب غربی استان آذربایجان شرقی را منطقه موکریان می گویند.

همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان توانستن در این دوره بدرخشند.

استارت‌آپ ویکند موکریان از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۴ تا جمعه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۰ در سالن سیمرغ شهرستان بوکان برگزار شد.

108

کد خبر: 688600

وب گردی

وب گردی