نماینده مردم پاکدشت : حضور آشتیانی به نفع فرهنگیان است

نماینده مردم پاکدشت انتخاب آشتیانی برای ریاست وزارت آموزش و پرورش را انتخابی خوب و به نفع فرهنگیان دانست.

محمد قمی درباره انتخاب دانش آشتیانی برای ریاست وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار ایسکانیوز گفت: دانش آشتیانی فردی انقلابی و متعهد است که سابقه اجرایی درخشان وی در وزرات علوم و سایر نهاد هایی که همکاری داشته و همچنین علاقه زیادش به امور فرهنگی ، نشاندهنده این موضوع است که توانایی انجام کار های مربوط به آموزش و پرورش و فعالیت های فرهنگی این وزارت خانه را هم دارد.

وی با اشاره به شرایط کنونی دولت و نزدیکی زمان به انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری، اظهار کرد:باتوجه به سابقه پیشین کاری و دلسوزی دانش آشتیانی برای فرهنگیان و همچنین شرایطی که سال پایانی دولت است به نظر من بهترین و درست ترین انتخاب برای این سمت بوده است.

وی در پایان به خبرنگار ایسکانیوز درباره رفع مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان خاطر نشان کرد: البته همه مشکلات آموزش و پرورش به داخل این وزارتخانه مربوط نمی شود بلکه بیشتر این مشکلات بیرونی هستند.برای مثال تخریب مدارس و بازسازیشان و مسئله تامین حقوق فرهنگیان از جمله اموری است که نیازمند هزینه های بسیاری است که باید با همراهی دولت انجام شود و به تنهایی از عهده آموزش و پروش برنمی آید.

رییس جمهور، سید رضا صالحی امیری، مسعود سلطانی‌فر و فخرالدین احمدی دانش ‏‏‏آشتیانی را برای تصدی وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و ‏‏پرورش، به ‏مجلس معرفی کرده است. برهمین اساس دانش آشتیانی برنامه خود را اعلام کرده است. باید دید مجلس دهم چه تصمیمی درباره وزاری پیشنهاد دولت خواهد گرفت.

102/101

کد خبر: 689282

وب گردی

وب گردی