فرشاد مشاور ریاست سازمان سما به همراه دکتر آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران با حضور در آموزشکده سما کن از قسمت های مختلف این آموزشکده بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دراین بازدید چند ساعته، مشاور ریاست سازمان سما از بخشهایی مختلفی چون کلاس ها ، کارگاه الکترونیک ، سایتها آموزشی ، آتلیه ها ، سالن کشتی و پینگ پنگ ، سالن چند منظوره ،اتاق های اداری ،اتاق های سمعی و بصری ، سالن غذاخوری و سلف ، بوفه و نمازخانه دیدن کرد .

فرشاد دراین بازدید با بیان اینکه ما باید امانت دار دانشجویان باشیم به برنامه ریزی دقیق در تشکیل کلاسهای عملی تاکید داشتند و همچنین متذکر شد، نداشتن تکنسین های ماهر نتیجه خوب پرورش نیافتن دانشجویان در دانشگاه ها می باشد و مهارت آموزی باعث پیشرفت در کارها خواهد شد و با توجه به پیشرفت روزانه علم در دنیا ما نیز باید علوم خود را در به روز نمائیم تا دانشجویان بهره کافی را ببرند.
او مقام معلم و استاد را بسیار بلند مرتبه دانست و با بیان خاطره ای اضافه کرد: بنده نیز باعلم به این موضوع که میدانم منافع مالی زیادی در شغل معلمی نیست اما عاشقانه کارم را دوست دارم و اگر یکبار دیگر نیز متولد شوم باز هم این شغل را انتخاب خواهم نمود .مدیران ما نیز باید در پی جذب اساتیدی باشند که عاشق آموزش و تربیت جوانان و نیروهای وطنند که نتیجه این مهم تربیت نیروی فنی ورزیده و ماهر است.
فرشاد ضرورت حضور مداوم مدیران در محل کار خود را با این جمله گوشزد کرد و گفت: حضور مستمر مدیری که ضعیف است بهتر از مدیر توانمندی است که حضور کمتری در محل کار خود دارد و اضافه کرد که بنده از ابتدای حضورم در پستهای مدیریت همیشه اولین فرد حاضر در محل کار و آخرین فرد خارج شده از اداره بودم و نظارت بر تمام امور را تکلیفی مستقیم بر خود می دانستم .

در پایان دکتر آزادبر رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران در خصوص تاثیر بموقع حضور مدیران در محل کار خود بیان کرد: حضور به موقع مدیران باعث ایجاد نظم کاری و اداری در مجموعه می شود.

101/108

کد خبر: 689304

وب گردی

وب گردی