قدیمی پور: نمی خواهم برای پرسپولیس حاشیه درست کنم

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: من از باشگاه پرسپولیس طلبکارم اما تا امروز به دنبال طلبم نرفته ام.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص اعتصاب با هم تیمی هایش عنوان کرد: باشگاه سیاه جامگان با مشکلات مالی مواجه شده و نتوانست به قول هایی که داد عمل کند، بازیکنان هم به هرحال به مطالباتشان احتیاج داشتند، همین شد که تصمیم گرفتیم تمرینات را لغو کنیم تا به مسوولان به کارمان رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: حالا با اضافه شدن خداداد عزیزی به کادرفنی سیاه جامگان قول هایی هم به ما داده اند تا هرچه سریعتر این مشکلات را حل کنند تا ما بازیکنا هم با تمرکز تمرینات را انجام دهیم و برای ادامه بازی های لیگ برتر آماده شویم. برخی بازیکنان 15 تا 20 درصد از مطالباتشان را گرفته اند که من جز آن ها نیستم! مبلغ پرداختی به من خیلی کمتر از آن هاست؛ حالا امیدوارم این بار به وعده هایشان عمل کنند.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد: من از باشگاه پرسپولیس هم طلبکارم اما تا امروز به دنبال طلبم نرفته ام. پرسپولیس این فصل را با قدرت شروع کرده و عملکرد خوبی تا امروز داشته است، نمی خواهم با پیگیری مطالباتم برایش حاشیه درست کنم. به وقتش وکیلم کارهایم را پیگیری خواهد کرد.

604/602

کد خبر: 689676

وب گردی

وب گردی