سیاه جامگان2- نفت تهران2 / تساوی اعتصابی ها

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و نفت تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار تیم های دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و نفت تهران از ساعت 15 و با حضور هزار تماشاگر در ورزشگاه ثامن‌الائمه آغاز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم میلاد فخرالدینی موفق شد در دقیقه 77 برای نفت گلزنی کند. همچنین در دقیقه 80 ایوب کلانتری برای سیاه‌جامگان گلزنی کرد. در نهایت این بازی با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

سیاه جامگان 1 نفت تهران 0 (دقیقه 6، ایوب کلانتری) : پرس حسین بادامکی باعث شد تا آل نعمه، مدافع نفتی ها با اشتباه توپ را از محوطه خود دور کند و در این لحظه مصطفی احمدی با ضربه سر توپ را به ایوب کلانتری رساند و او نیز با ضربه ای تک ضرب و ناگهانی به زیبایی دروازه نفت را باز کند.

سیاه جامگان 1 نفت تهران 1 (دقیقه 14، ارسلان مطهری) : ضربه ایستگاهی ارسالی توسط ایمان مبعلی، با پرواز و ضربه سر مطهری گل تساوی را برای شاگردان دایی در پی داشت.

سیاه جامگان 1 نفت تهران 2 (دقیقه 76، میلاد فخرالدینی) : ارسال حمدی نژاد با گذر از مدافعان سیاه جامگان به فخرالدینی رسید و او نیز با پرتاب کردن خود توانست با ضربه دقیق خود دروازه حریف را باز کرد.


سیاه جامگان 2 نفت تهران 2 (دقیقه 80، ایوب کلانتری) : ارسال بلند پیام ملکیان با تعارف پراهیچ و دیگر مدافع نفتی ها در محوطه جریمه روبرو شد و ایوب کلانتری در این میان توانست با فرصت طلبی دروازه حریف را باز کند.

603

کد خبر: 690123

وب گردی

وب گردی