دایی: به‌ خاطر اشتباهات بچه‌‌گانه گل خوردیم/ مشکلات مالی حل نشده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:ما بهتر از حریف بودیم و موقعیت زیادی خلق کردیم و به خاطر اشتباهات بچه‌گانه شاید اگر 3 توپ آمده 2 توپ به دروازه ما وارد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با سیاه جامگان گفت: ما بهتر از حریف بودیم و موقعیت زیادی خلق کردیم و به خاطر اشتباهات بچه‌گانه شاید اگر 3 گل آمده 2 گل به دروزاه ما وارد شد. بچه‌ها همه تلاش خود را کردند. موقعیت های بیشتری را ایجاد کردیم. زحمت زیادی می‌کشیم تا گل بزنیم اما راحت گل می‌خورمی، باید فکری برای این مسئله بکنیم.

وی درباره داوری اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاد، آرزو می‌کنم آنقدر داوری رو به بهبود باشد که اشتباهات کمتر شود.

دایی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی شما حل شد یا خیر، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان حل نشده است، ما هنوز درگیر این مسئله هستیم و شرایط هم سخت‌ است، بچه‌ها به خاطر همین تمرین نکردند و با تمرین نکردن اعتراض خود را به خاطر مشکل مالی مطرح کردند. با هر بار تمرین نکردن، نمی‌توانیم روی نقاط ضعف کار کنیم و مشکل خواهیم داشت.

سرمربی نفت تهران با اشاره به اینکه باید کار گروهی در این تیم بیشتر شود، یادآور شد: ما باید از راست و چپ مشهد را دور می‌زدیم که ایجاد موقعیت کنیم که متأسفانه به گل نرسیدیم.

وی درباره اعتراض برخی خبرنگاران مبنی بر اینکه مربیان به نشست خبری پیش از بازی نمی‌رسند، عنوان کرد: متأسفانه به‌ندرت پیش می‌آید که پروازی داشته باشیم که سروقت باشد و ما به موقع برسیم. این مشکل از دست ما خارج است.

603

کد خبر: 690124

وب گردی

وب گردی