پذیرش در تمامی مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد قم دارای مجوز قانونی است

دکتر مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش در تمامی مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آزمون سراسری است و همه کد رشته های واحد قم در دفترچه پذیرش آزمون در سال 95 دارای مجوز قانونی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، وی در ادامه افزود :در گذشته، تعدادی از کد رشته محل ها از جمله رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد واحد قم از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو داشتند و از آن جا که ملاک و معیار مدیریت دکتر میرزاده اجرای قانون است ، تمامی این رشته ها به صورت قانونی و براساس قانون تصویب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مصوب مجلس شورای اسلامی تصویب گردیده است.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: طبق قانون تمامی مدارک این دانشگاه معتبر است و لذا جهت رفع مشکل دانش آموختگان رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد واحد قم با پیگیری مداوم بعمل آمده، در طول یکسال گذشته وبا هماهنگی با حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشگاه کلیه مدارک تحصیلی دانش آموختگان سالهای قبل صادر گردیده است وهیچ گونه مشکلی در خصوص مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان عزیز وجود ندارد.

علوی فاضل درباره اینکه گفته شده است قانون تصویب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به بیش از دو دهه پیش است و موضوعیت اجرایی ندارد ضمن تعجب از این اظهار نظر عجیب به عنوان مثال گفت که قانون تشکیل وزارت علوم مربوط به سال ۱۳۴۶ یعنی پنجاه سال پیش است ولی کسی نمی تواند بگوید قدیمی است و اجرای آن منتفی است! وی از افرادی که سواد حقوقی و قانونی کافی ندارند خواست از اینگونه اظهار نظرها خودداری نمایند.

وی به همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اطمینان خاطر داد که قانون پشتوانه فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی است و تحت تاثیر سخنان احساسی افراد که در مقابل دوربین و میکروفن خبرنگاران و بدون پشتوانه قانونی بیان می شود قرار نگیرند.علوی فاضل گفت البته سعه صدر دانشگاه آزاد اسلامی در برابر تخریب ها و اظهارات غیر قانونی هم حدی دارد و برای دفاع از حقوق دانشگاه و دانشجویان اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی را پیگیری می کند.

201

کد خبر: 690426

وب گردی

وب گردی