ثمری: یکی از ماموریت های مراکز رشد واحدهای دانشگاهی، شناسایی بازار منطقه است

مدیر کل توسعه فناوری وارتباط با صنعت دانشگاه آزاداسلامی، واحد رودهن رایکی ازموفق ترین مراکز رشد دانشگاه آزاداسلامی دانست.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای جلسه سومین نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور منطقه 4 دانشگاه آزاد با داوود ثمری، مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاداسلامی، شجاع رئیس واحد رودهن ضمن خیر مقدم به اعضا به تبیین استراتژی های نوین دانشگاه در حوزه فعالیت های دانش بنیان پرداخت.

وی در پایان گفت: مرکز رشد واحد های فناورواحدرودهن با گذشت یکسال از آغاز فعالیت خود توانسته است با همت همکاران در حوزه معاونت پژوهشی به جذب 16 واحد فناور اقدام کند.

مدیر کل توسعه فناوری وارتباط با صنعت دانشگاه آزاداسلامی ضمن تشکر از واحد رودهن به دلیل میزبانی این جلسه مرکز رشد واحد رودهن را یکی از مراکز رشد موفق نامید وافزود: این مرکز با حضور افشاری از فعالین حوزه فناوری و همدلی وهمراهی رئیس واحد ومعاون پژوهشی توانسته است عملکرد خوبی را در سال اول به نمایش بگذارد.

مدیر کل توسعه فناوری وارتباط با صنعت دانشگاه ماموریت مراکز رشد را پس از استقرار واحد ها تلاش در جهت تحقیقات و شناسایی بازار منطقه دانست وافزود این مهم از دغدغه های مسئولین دانشگاه نیز هست.

افشاری رییس منطقه 4 مراکز رشد ضمن تشکر از حضور مدیر کل توسعه فناوری دانشگاه جهت حضور در این نشست به بیان مختصری از روال شکل گیری ومنطقه بندی مراکز رشد پرداختند.

درپایان مراسم ثمری در بازدید از مرکز رشد واحد رودهن در گفتگو با واحد های فناور مستقر در مرکز رشد روند پیشرفت مرکز رشد واحد رودهن را خیلی خوب توصیف کرد وابراز تمایل به سرمایه گزاری مشترک در بعضی از محصولات کرد.

دکتر میر هاشمی نیز از عزم جدی واحد رودهن در نیل به اهداف عالیه دانش بنیان خبر داد واز همکاری رئیس واحد تشکر کرد.

شایان ذکراست حاضرین در دو کارگاه آموزشی تجاری سازی فناوری وکارگاه ثبت پتنت شرکت کردند .

گفتنی است منطقه 4 مراکز رشد با دارا بودن 16 مرکز رشد و156 واحد فناور یکی از فعالترین مناطق مراکز رشد است .

200

کد خبر: 690955

وب گردی

وب گردی