آئین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود واحد قائم شهر دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسین ابراهیمیان سرپرست واحد قائم شهر دانشگاه آزاد اسلامی ورود دانشجویان جدیدالورود را به یکی از کهنسال ترین و معتبرترین واحدهای شمال کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین ابراهیمیان سرپرست واحدقائم شهر در آئین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود خطاب به آنها گفت: داشتن روحیه پرسش گری و تحقیق یکی از رمزهای موفقیت دانشجویان و جوانان بشمار می رود.

ابراهیمیان ورود دانشجویان جدیدالورود را به یکی از کهنسال ترین و معتبرترین واحدهای شمال کشور تبریک گفت و اظهارداشت: دانشگاه به وجود و حضور آنها افتخار می کند و سپس درخصوص رمز موفقیت دانشجویان در تحصیل و جوانان در زندگی از منظر امام علی (ع) مطالبی بیان کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر خطاب به دانشجویان گفت: با توجه به اینکه شغل شما کسب معرفت افزایی است ، باید قدر ، منزلت و جایگاه خود را درک و به آن واقف باشید.

ابراهیمیان جدی گرفتن تحصیل علم و درس خواندن را از رمزهای موفقیت دانشجویان عنوان کرد و گفت: دانشجو باید عاشق درس خواندن و مطالعه باشد و با تمام وجود سعی کند به مدارج بالای علمی برسد.

این مسئول دانشگاه با اشاره به این نکته که انتخاب دوست خوب مهمترین نقش را در سربلندی انسان دارد تأکید کرد دانشجویان در انتخاب دوست در این دوره از زندگی دقت زیادی داشته، تا دچار مشکل نشوند.

وی یکی از بزرگترین ثروتهای یک انسان را عمر معرفی کرد و گفت: وقت شناسی و مدیریت در زمان یکی دیگر از رمزهای موفقیت یک دانشجوست.

ابراهیمیان پرهیز از وابستگی به امور دنیوی، انتخاب یک استاد راهنما و راحت گرفتن زندگی را از دیگر موارد راز موفقیت یک دانشجو از نظر امام علی (ع) برشمرد.

سرپرست واحدقائم شهر با تأکید به این نکته که دانش پایانی ندارد به دانشجویان گفت: دانشجو به هر درجه از علم که برسد نباید خود را فارغ التحصیل بداند.

ابراهیمیان گفت: واحد قائم شهر با دارا بودن امکانات آموزشی ، پژوهشی و ورزشی مطلوب خودش را در خدمت دانشجویان می داند و کوشش می کند با فراهم کردن امکانات آموزشی، علمی ، فرهنگی ،ورزشی آنها را برای رسیدن به اهداف علمیشان یاری نماید.

وی در خاتمه از دانشجویان خواست تا با رعایت شئونات و مقررات حرمتها و جایگاهها را حفظ و با حضور بموقع در کلاس به اساتید خود احترام بگذارند وهمچنین با عضویت در تشکلها و حضور در برنامه های فرهنگی به نحو شایسته ای اوقات فراغت خود را پرکنند.

آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود تحت عنوان گام اول با حضور دکترابراهیمیان ریاست واحد قائم شهر ،اعضاء هیأت رئیسه و دانشجویان جدید الورود و اساتید درتالار شهدا دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر برگزار شد.

این مراسم با توجیه و تبیین آیین نامه های آموزشی،دانشجویی،پژوهشی و فرهنگی از سوی معاونین هر حوزه وحضور دانشجویان ترم اولی رشته های مختلف واحدقائم شهر همراه بود.

201

کد خبر: 691852

وب گردی

وب گردی