افضلی :  ۱۳ آبان نقش سازنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس گفت:حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان جایگاه انقلاب اسلامی را تثبیت کرده و هر اندازه که این حضور گسترده‌تر باشد، دشمن نیز به همان اندازه احساس خطر کرده و از مواضع خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحسین افضلی اظهار کرد: 13 آبان یکی از روزهای مهم در تاریخ ایران بوده و نقش سازنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

وی بیان کرد: آمریکا تا زمانی که از دشمنی و سلطه‌گری دست نکشیده و به فکر زورگویی باشد،ما نیز در مقابل آن کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس گفت:حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان جایگاه انقلاب اسلامی را تثبیت کرده و هر اندازه که این حضور گسترده‌تر باشد، دشمن نیز به همان اندازه احساس خطر کرده و از مواضع خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به واسطه‌ی مسائل و جریاناتی که در 13 آبان توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) شکل گرفت، سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقابل ملت ایران افشاء و مواردی را که بسیاری از مردم از آن‌ها بی‌اطلاع بودند نیز آشکار شد.

این نماینده مردم درمجلس با تاکید براهمیت راهپیمایی روز 13 آبان افزود: راهپیمایی 13 آبان نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در همان پویایی روزهای اول خود باقی مانده و حتی پویاتر و استوارتر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد و همچنین این راهپیمایی به این معنا است که ما هرگز در مقابل زورگویی‌های آمریکا و دولت‌های متجاوز کوتاه نخواهیم آمد.

افضلی با تاکید بر حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان اضافه کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در جریانات 13 آبان پیشرو بوده‌اند؛اما در روز "مبارزه با استکبار جهانی" تمامی مردم انقلابی ایران باید حضور یابند،چرا که 13 آبان به سرنوشت تمامی مردم ایران مربوط است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس، یادآور شد: ما با موضع قدرت،هر قدر که منافع ملی ایجاب کند مذاکره کرده و در پایان نیز خودمان تصمیم خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه در برجام،هم نقاط مثبت بود و هم منفی در گفت و گو با خانه ملت، خاطرنشان کرد:نقاط مثبت برجام پررنگ‎تر بوده و منجر به مواردی شد که به نفع نظام اسلامی،مردم و مستضعفان بوده و از سوی دیگر نیز عهدشکنی و زورگویی آمریکا در این جریان دوباره مشخص شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:تا زمانی که آمریکا دست از خصایص پلید و خوی سلطه‌گری خود برندارد،مبارزه با آن یک وظیفه‌ی شرعی و ملی برای تمامی مردم است.

300/302

کد خبر: 692187

وب گردی

وب گردی