نماینده دزفول: سنگ اندازی صنایع آلاینده بر سر راه تصویب لایحه هوای پاک

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از اینکه صنایع آلاینده بر سر راه تصویب لایحه هوای پاک سنگ اندازی می‌کنند، از تلاش مجلس برای تصویب سریع تر این لایحه پس از رفع ایردات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،پاپی زاده، درباره ارجاع لایحه هوای پاک از صحن علنی مجلس به کمیسیون کشاورزی به دلیل برخی ایرادات، گفت: هر چند این لایحه باید در جلسه علنی روز یک شنبه ( 9 آبان ) مورد تایید و تصویب نمایندگان واقع می شد اما به دلیل یکسری ایرادات به کمیسیون ارجاع شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه لایحه هوای پاک صنایع آلاینده را ملزم به رعایت استانداردهای زیست محیطی می کند، ادامه داد: بنابراین این صنایع و برخی در بیرون مجلس تصویب این لایحه را مانع ادامه فعالیت های خود می دانند بنابراین سر راه تصویب آن سنگ اندازی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه منافع برخی با تصویب این لایحه به خطر می افتد، ادامه داد: بنابراین شاهدیم که برخی صنایع آلاینده تلاش می‌کنند تا از تصویب آن در مجلس جلوگیری کنند در حالی که تصویب و اجرای ضوابطی که در لایحه مذکور ذکر و قید شده تاثیر زیادی در کاهش آلودگی هوای کشور خواهد داشت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه لایحه هوای پاک به زودی بررسی و در صحن علنی مجلس مطرح می شود، تصریح کرد: از آنجایی که تصویب واجرای این لایحه در مدیریت آلودگی هوای کشور تاثیر زیادی دارد بنابراین تمامی تلاش خود را برای بررسی هر چه سریع تر و رفع ایرادات این لایحه و ارائه آن به صحن به کار می بریم.

703/700

کد خبر: 692343

وب گردی

وب گردی