پاپی: امکانات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و حفاری بازیکنان را جذب می کند

بازیکن تیم ملی حفاری اهواز گفت: امکاناتی که تیم دانشگاه آزاد اسلامی و حفاری ملی اهواز دارد بازیکنان دو تیم را مجاب می‌کند به این تیم ملحق شوند.

سحر پاپی فوتسالیست تیم ملی حفاری اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: با دیدار سختی مقابل فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت. تیم دانشگاه آزاد از اصلی ترین رقبای ما به شمار می آید تیم حفاری با تمام قوا به مصاف این تیم خواهد رفت. هرتیمی که بیشتر تمرین کرده باشد و آمادگی بالاتری داشته باشد می تواند سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین رقبای فردی من فاطمه اعتدادی بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی است که با هم در کورس گلزنان لیگ برتر هستیم و رقابت نزدیکی باهم داریم. امیدوارم در این بازی بتوانم گل بزنم تا فاصله ام را با او بیشتر کنم. تمام تلاشم بر این است تا در وهله اول تیمم قهرمان لیگ شود و دوم بتوانم عنوان خانم گلی را از آن خود کنم.

فوتسالیست تیم حفاری اهواز گفت: امکاناتی که تیم دانشگاه آزاد اسلامی و حفاری ملی اهواز دارد بازیکنان دو تیم را مجاب می‌کند به این تیم ملحق شوند. امکانات رفاهی این باشگاه ها کامل است و بازیکنان بدون هیچ دغدغه ای فقط به مسابقات و پیروزی فکر می کنند. رقیب اصلی ما در لیگ تیم دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت نفت آبادان است.

101/602

کد خبر: 692793

وب گردی

وب گردی