فومنی: عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از بسیاری دانشگاه‌های دولتی بهتر بوده است/میرزاده دانشگاه آزاد را به شرایط ایده آل رسانده است

دبیر جبهه مردمی اصلاحات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در طول سالیان گذشته عملکرد بسیار بهتری نسبت به برخی از دانشگاه های دولتی داشته است.

حجت‌الاسلام محمد زارع‌ فومنی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یک زمانی جوان های ما آرزو داشتند به دانشگاه بروند. با سیاست هایی که آقای آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرد این مشکل مرتفع شده است. از هر کسی بپرسید می گویند چرا مساله و سطح دانشگاه ها بالا رفته است. الان به برکت دانشگاه آزاد جوان های مستعدی داریم و دانشگاه های خوبی هم داریم. به نظر من در کنار دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد گل کاشته است. عملکردش از دولتی خیلی بهتر بود و به نظر من این یک واقعیت و صالحات بوده برای آیت الله هاشمی و به نظر من دعاهای خیر بدرقه ایشان است.

وی با اشاره به عملکرد موفق دکتر حمید میرزاده در طول مدت ریاستش در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: آقای میرزاده توانسته در طی 3 سال گذشته شرایط دانشگاه را از وضعیت خیلی بدی خارج کند. در این چند ساله چون خودم درگیر دانشگاه آزاد بودم و همچنین فرزندانم ،الحمدالله دانشگاه در زمان آقای میرزاده کارها عملیاتی تر شده و سیستم بروکراتیک عملی تر شده و در نتیجه کار روانتر شده است و این طور ادامه داشته باشد ثمره عالی دارد.

کد خبر: 692917

وب گردی

وب گردی