دبیر کانون تئاتر واحد شاهرود:دانشگاه آزاد صندوقی پر از استعداد است

دبیر کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود معتقد است: دانشگاه آزاد اسلامی یک صندوق پر از استعداد است که هنوز شکوفا نشده و باید تلاش کرد تا این استعدادها شناسایی شوند. 

حامد سلیمانی، دبیر کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، درباره فعالیت های این کانون به ایسکانیوز، گفت: کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از سال گذشته شروع به کار کرد و در این مدت سه گروه برای حضور در جشنواره تئاتر ملی دانشگاهیان که اردیبهشت امسال در مشهد برگزار شد، آماده شدند که در نهایت این گروه ها به عنوان مهمان در جشنواره شرکت کردند و توانستیم یک فضای جدید را تجربه کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر هم دو گروه نمایشی دیگر در کانون تئاتر شاهرود مشغول به فعالیت هستند و امیدوارم به بخش مسابقه جشنواره آینده تئاتر ملی مشهد راه پیدا کنند.

سلیمانی درباره حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی کانون تئاتر در این واحد گفت: به عنوان گام اولیه ای که معاونت فرهنگی دانشگاه در زمینه تئاتر برداشت، حمایت خوبی به عمل آمد و ما توانستیم در جذب اولیه استعدادهای دانشجویی برای عضویت در این کانون حدود 80 نفر متقاضی داشته باشیم، در دوره جدید هم با آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود فراخوان دادیم که باز هم استقبال خوبی به وجود آمد، دانشگاه آزاد اسلامی یک صندوق پر از استعداد است که هنوز شکوفا نشده و باید تلاش کرد تا این استعدادها شناسایی شوند.

رییس کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در پایان، گفت: با کارگردانان و اساتید شاهرود در ارتباط هستیم و نیاز سنجی می کنیم که اگر واقعا دانشجویانی که در کانون ثبت نام کرده اند نیاز به آموزش داشته باشند حتما کارگاه آموزشی برگزار کنیم و بعد از ماه صفر کارگاه دو روزه آموزشی با حضور یکی از اساتید معتبر تئاتر را خواهیم داشت. تصمیم داریم که جشنواره تئاتر دانشجویی هم در این واحد برگزار کنیم، اما چون از مهر ماه سال گذشته کانون تئاتر شروع به فعالیت کرده است باید همه چیز پله پله شکل بگیرد و در ادامه حتما در پی برگزاری جشنواره شهرستان و استانی خواهیم بود و در واقع جز برنامه هایی است که در آینده انجام خواهیم داد.

501500

کد خبر: 693096

وب گردی

وب گردی