نوبخت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود بسیاری از استعدادهای علمی از کشور خارج می شدند

سخنگوی دولت گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود بسیاری از استعدادهای علمی از کشور خارج می شدند و ممکن بود دیگر برنگردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدباقر نوبخت در بازدید از غرفه نشریه‌های دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌ و‌ دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترن دانشگاه های جهان در طول بیش از سه دهه فعالیت خود در پیشرفت علمی و ارتقای سطح فرهنگی کشور، نقش تعیین کننده ای داشته است و در سطح بین المللی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مانع خروج ارز هنگفت از کشور برای تحصیلات عالی جوانان این مرز و بوم شده است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باعث رشد و شکوفایی علم، نوآوری و فرهنگ در کشور شده است و عملکرد تیم مدیریتی آن به ویژه در سه سال اخیر مطلوب و ثمربخش بوده است.

سخنگوی دولت که خود دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی است، ارائه بیش از یک هزار عنوان نشریه دانشجویی در غرفه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌ و‌ دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور را نشانه ای از رشد فرهنگی در این دانشگاه دانست.

نوبخت در این بازدید از دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه به دلیل ایجاد تحول در حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

200

کد خبر: 693451

وب گردی

وب گردی