مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رئیس هیئت اسکی استان شد

 مجمع انتخابات هیئت اسکی استان اردبیل برگزار و علی خرم دوست، مدرس واحد اردبیل با 13 رای از 15 رای توانست برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت اسکی استان اردبیل انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، علی خرم دوست با اعلام این خبر، گفت: برنامه‌های مختلفی در بخش‌های شناسایی استعدادها، توانمندسازی مدارس اسکی و برگزاری رویدادهای داخلی، ملی و بین‌المللی را به عنوان اولویت در دستور کار قرار داده‏ایم. خرم دوست گفت: تلاش خواهیم کرد تا در این دوره مسؤولیت بتوانیم کارنامه قابل قبولی را در رشته اسکی از خود به یادگار بگذاریم.

وی ظرفیت استان اردبیل را هم در اسکی روی چمن و هم اسکی روی برف خوب عنوان کرد و افزود: ما در دو منطقه متفاوت در فندقلوی نمین برای اسکی روی چمن و در دامنه‌های سبلان به ویژه آلوارس توان خوبی برای ایجاد پیست بین‌المللی داریم که قطعاً از سرمایه‌گذاران در این حوزه نیز حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در اسکی به عنوان قطب توانمند کشور معرفی شویم تصریح کرد: در این زمینه نسبت به شناسایی استعدادهای برتر در رشته اسکی اقدامات لازم و برنامه‌ریزی‌های جدی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم یک شرایط و بستر متفاوتی را در توان‌افزایی این حوزه شاهد و ناظر باشیم.

گفتنی است علی خرم دوست دارای مدرک تحصیلی دکترا و از مدرسان رشته مهندسی پزشکی واحد اردبیل است.

کد خبر: 705242

وب گردی

وب گردی