فرانسوا فیون: برای مبارزه با داعش باید متحدان بیشتری داشته باشیم

فرانسوا فیون، داوطلب نامزدی جناح راست و به اصطلاح میانه رو فرانسه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 این کشور سه شنبه شب در تجمعی انتخاباتی نزدیک شهر لیون اعلام کرد برای مبارزه با داعش متحدان بیشتری باید داشت که یکی از آنها روسیه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما فرانسوا فیون، داوطلب نامزدی جناح راست و به اصطلاح میانه رو فرانسه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 این کشور سه شنبه شب در تجمعی انتخاباتی نزدیک شهر لیون اعلام کرد برای مبارزه با داعش متحدان بیشتری باید داشت که یکی از آنها روسیه است.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، فرانسوا فیون در تجمع انتخاباتی طرفدارانش نزدیک لیون با تشریح سیاستهای داخلی خود درباره مبارزه با داعش گفت:
« به نظر من باید با وقوع جنگی جهانی ناشی از تمامیت خواهی اسلامی (داعش) مقابله کرد. این تمامیت خواهی را که به تدریج از جنوب شرق آسیا تا غرب آفریقا را فرا گرفته است می توان با نازیسم مقایسه کرد. برای پیروزی در این جنگ باید تلاش بیشتری کنیم و متحدان بیشتری داشته باشیم که یکی از این متحدان روسیه است که به تحریم های آن ادامه می دهیم، در صورتی که هدف ما باید مقابله جمعی باشد.»
فیون در ادامه تاکید کرد: « من از هر وسیله ای برای حمایت از فرانسه و از هر کشور داوطلب برای مبارزه با دولت اسلامی (داعش)، استفاده می کنم»

306/300

کد خبر: 707276

وب گردی

وب گردی