خبر خوش برای منصوریان و آنالیز یک‌ ساعته گسترش فولاد

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که منصوریان پیش از برنامه‌های تاکتیکی برای شاگردانش جلسه آنالیز برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده یاد حجازی و پشت درهای بسته برگزار کرد.

*پیش از شروع تمرین امروز علیرضا منصوریان یک ساعت جلسه آنالیز را برای شاگردانش در اتاق مربیان برگزار کرد که این جلسه یک ساعت طول کشید.

*میثم مجیدی که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در دیدار روز جمعه استقلال را همراهی کند در تمرین امروز حضور داشت. وی در کنار جابر انصاری با مربی بدنساز استقلال تمرین کرد. بازگشت مصدومان استقلال مثل رحمانی، رضایی، حیدری و جان‌واریو خبر خوبی برای منصوریان و کادر فنی استقلال بود.

*هوای سرد تهران باعث شد تا بازیکنان مثل روز گذشته با کلاه و دستکش تمرین کنند.

*در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان زیر نظر دستیاران منصوریان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در دو گروه کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال درون تیمی انجام شد که سرمربی استقلال در این آیتم تذکرات لازم را به شاگردانش با سوت‌های خود داد.

*آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان روز جمعه از ساعت 16:20 در ورزشگاه ‌آزادی به مصاف گسترش فولاد خواهند رفت.

601/101

کد خبر: 707293

وب گردی

وب گردی