تحویل هشت مجروح حادثه تروریستی  عراق از مرز مهران به اورژانس/ اسامی مجروحان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اعلام کرد: هشت نفر از مجروحان حادثه تروریستی عصر پنجشنبه کشور عراق، صبح جمعه در پایانه مرزی مهران تحویل آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان ایلام شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا محمد سلیمانی گفت: مجروحان حادثه تروریستی عراق با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جمعبت هلال احمر از بیمارستانی در شهر حله عراق به پایانه مرزی مهران منتقل شدند.

وی افزود: اسامی مجروحان منتقل شده به مرز مهران به این شرح است؛ محمد طاهر نوروزی 48 ساله، خاور طوفان زاده پنج ساله، سکینه کمالی 39 ساله، فاطمه نوروزی 37 ساله، رمضان هاشمی 46 ساله، زهرا حسینی سه ساله، یدالله قنبری 37 ساله و یوسف قنبری هشت ساله.
سلیمانی تأکید کرد: مجروحان این حادثه که بیشتر آنها دچار سوختگی شده اند، بلافاصله با آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی ایلام مستقر در پایانه مرزی مهران به یکی از مراکز درمانی ایلام منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی که عصر پنجشنبه در منطقه الشوملی در 120 کلیومتری جنوب شرقی بغداد در استان بابل عراق رخ داد، بیش از 70 نفر کشته شدند که شماری از آنها ایرانی هستند.
برخی منابع خبری همچنین تعداد قربانیان حادثه تروریستی عصر پنجشنبه در استان بابل عراق را بیش از 80 نفر ذکر کردند.
خبرگزاری رویترز با انتشار خبری فوری در این زمینه اعلام کرد که گروه تروریستی- تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای مسؤولیت این حمله را برعهده گرفته است.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام به دلیل امنیت بالا و نزدیکی به شهرهای عراق از معبرهای اصلی ایران به عراق به شمار می رود که در ایام منتهی به اربعین امسال بیش از یک میلیون زائر ایرانی از این مرز به شهرهای مذهبی عراق سفر کردند.

700700

کد خبر: 707641

وب گردی

وب گردی