دهکده مهارت آموزی برای جوانان محله های مرکزی تهران دایر خواهد شد

دهکده مهارت آموزی در بخش مرکزی شهر تهران با هدف اشتغال زایی برای جوانان جویای کار؛ از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه در تشریح خبر ایجاد دهکده مهارت آموزی برای جوانان جویای کار ضمن بیان اهمیت فرا گیری یک حرفه برای هر جوان گفت: در نظر داریم با توانمند سازی جوانان و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به آنان؛ زمینه فرصت های شغلی و مهارت های مورد نیاز را فراهم کنیم.

به گفته طباطبایی این طرح با همکاری اداره کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اجرا خواهد شد و طی آن یکی از بوستان‌های اصلی منطقه به‌عنوان مرکز اصلی دهکده و‌سراهای محله به‌عنوان مراکز فرعی، همزمان خدمات مربوط به مهارت‌آموزی کسب و کار را به شهروندان ارائه می کنند. طبق برنامه‌ریزی در این دهکده کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف، برگزار و برای شرکت‌کنندگان گواهی نامه معتبر صادر می‌شود.

وی افزود: از تمام افرادی که زیر نظر مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های استاندارد دیده‌اند و نخبگان کارآفرین و مشاوران کسب و کار دعوت می‌کنیم که با حضور در دهکده مهارت‌آموزی منطقه11 در زمینه مشاوره و ایده‌ یابی به علاقه‌مندان و افراد جویای کار کمک کنند.

طباطبایی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد مراکزی مانند دهکده مهارت‌آموزی بتوان در شناسایی فرصت‌های شغلی و کسب مهارت‌های حرفه‌ای به شهروندان منطقه کمک کرد تا بتوانند با شرایط مناسب‌تری در رشته مورد علاقه خود وارد بازار کار شوند.

به زودی زمان و مکان ثبت نام از علاقمندان و شماره های تماس برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق روابط عمومی شهرداری منطقه 11 اعلام خواهد شد.

700700

کد خبر: 708555

وب گردی

وب گردی