«کلاغه به خونش نرسید«در نیاوران

نمایش کودک " کلاغه به خونش نرسید " به نویسندگی زیبا برجی فلاح و کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی از چهاردهم آذر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در این نمایش ، کودک با روایتی جدید و متفاوت روبه رو می شود . گروهی از کلاغ ها به نزد پیرمرد قصه گو رفته و به وی اعتراض می کنند که چرا تمامی قصه ها با جمله " کلاغه به خونش نرسید " به پایان می رسد . پیرمرد قصه گو هم داستان های مختلف را زیر و رو می کند تا ...

نیلوفر دهقان ، فاطمه پیرهادی ، طاها ابوالقاسم ، صائب دادو، حمید ندیمی و امیررضا توکلی از بازیگران این نمایش هستند.همچنین بازنویسی متن نمایش توسط کیومرث قنبری آذر صورت گرفته است . امیر رضا توکلی در کنار کارگردانی و بازیگری موسیقی این نمایش را نیز با تنظیمی از سپهر قناد به سرانجام رسانده است.

گفتنی است نمایش " کلاغه به خونش نرسید " تا هفدهم دی ماه همه روزه به غیر از شنبه ها و سه شنبه هاساعت 17 اجرا می شود. علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

502500

کد خبر: 709216

وب گردی

وب گردی