اعضای مجمع نمایندگان کردستان آماده حمایت از توسعه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، از آمادگی اعضای مجمع در راستای توسعه فعالیت های دانشگاهی در این استان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، منصور مرادی در جلسه نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: توسعه و تقویت فعالیت های حوزه آموزش عالی در اولویت است و به همین دلیل اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان توجهی ویژه به این مهم دارند.

وی ادامه داد: توسعه آموزش به ویژه آموزش عالی می تواند بهترین ظرفیت برای توسعه پایدار در کردستان باشد و در همین راستا اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی نگاهی ویژه به این حوزه دارند.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید نگاه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان کردستان به سمت و سوی توجه به کارآفرینی باشد که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان موفقیت های خوبی را در این زمینه دارد ولی این میزان کافی نیست و باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور به ویژه استان کردستان، افزود: امروز شمار زیادی از دانشجویان نخبه در کشور از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل می شوند و این مهم نشان دهنده ارتقاء جایگاه علمی این دانشگاه است.

مرادی به ظرفیت های بالای اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این ظرفیت ها بالا بهترین فرصت برای کمک به توسعه استانهای کم برخورداری همچون کردستان است و انتظار می رود که این مهم در استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی از آمادگی خود برای برگزاری نشست های مختلف با رئیس و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: حمایت از توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان با هدف تقویت عدالت آموزشی در این استان نیز در دستور کار قرار دارد.

در ابتدای این نشست محمدقربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد در استان کردستان را ارائه کرد و از آمادگی لازم برای تعامل بهتر با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین کلیه ادارات و سازمان های دولتی کردستان خبر داد.

205/200

کد خبر: 709727

وب گردی

وب گردی