دستگیری توزیع کننده مواد مخدر با بیش از 116 کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده خیابان نبرد شمالی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم 116کیلوگرم و 500 گرم تریاک کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ محمد بخشنده گفت: درتحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه مشخص شد که فردی درامر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده های غرب استان تهران و شهر تهران فعالیت گسترده‌ای دارد.
وی افزود: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و با هماهنگی انجام شده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، تحقیقات در این خصوص بیشتر شد.
سرهنگ بخشنده تصریح کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که این فرد به تازگی مقادیری مواد مخدر از قاچاقچیان خریداری و به مخفیگاه خود واقع در خیابان نبرد شمالی، انتقال داده و قصد توزیع آن را دارد.
وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد ؛ بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان طی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران، به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ بخشنده تصریح کرد: ماموران طی یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهم شده، و پس از دستگیری وی در بازرسی از محل، 116 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
منبع: ایرنا

700/706

کد خبر: 710054

وب گردی

وب گردی