رونمایی از اولین اپلیکیشن موبایل نمایشگاه پژوهش و فناوری در مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی و مسئول کمیته تبلیغات هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از راه اندازی اولین اپلیکیشن موبایل برای هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ خالقی در خصوص این اپلیکیشن اظهار کرد: این اپلیکیشن برای موبایل راه اندازی شده که هدف از راه اندازی آن سهولت و رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه بوده است.
وی افزود: این نرم افزار موبایل میتواند افراد را از آخرین رویدادها، اخبار، سخنرانیها، کارگاه های تخصصی و دیگر اتفاقات بهره مند کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی و مسئول ستاد تبلیغات هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خاطرنشان کرد: همچنین در این نرم افزار موبایل نقشه کامل نمایشگاه، لیست کامل غرفه ها، جانمایی غرفه ها، لینک سایت نمایشگاه و کانال مربوط به آن، نظرسنجی برای نمایشگاه و دیگر آمار و اطلاعات در خصوص آن وجود دارد.
وی ابرازداشت: افراد و بازدیدکنندگان میتوانند با مراجعه به سایت نمایشگاه این نرم افزار را به طور رایگان بر روی گوشی های همراه خود نصب کنند.
خالقی با اشاره به فعالیت های دیگری که توسط کمیته تبلیغات هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری انجام می شود، بیان کرد: کلیپ های آماده شده جهت اختتامیه و افتتاحیه نمایشگاه حاضرشده است؛ از لحظه لحظه نمایشگاه مستندسازی شده و درپایان نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.
خالقی بیان کرد: ویژه نامه اختصاصی نمایشگاه نیز هرروز منتشر می شود و بصورت آنلاین از طریق سایت اطلاع رسانی دردسترس همگان قرار دارد.

203/200

کد خبر: 710957

وب گردی

وب گردی