جعفرزاده ایمن‌آبادی: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی احراز کرسی های بیشتر را دارد/ دکتر میرزاده قطعا فرد مناسبی برای ریاست آسایهل است

عضو فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده را بر آسایهل مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی احراز کرسی های بیشتر و بالاتر را دارد اگر ما آن را تقویت و با آن سیاسی برخورد نکنیم .

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی و عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در گفت و گو با ایسکانیوز، پیرامون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس آسایهل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در این مقطع چنین جایگاهی را احراز کند تا بتواند در کشورهای منطقه کرسی بگیرد و ما باید به عنوان یک ایرانی خوشحال باشیم.


وی افزود: این که ما توانستیم و موفق شدیم بعد از حدود 30 سال که از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد یک کرسی بین المللی برای خود احراز کنیم نشان می دهد که دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی احراز کرسی های بیشتر و بالاتر را دارد اگر ما آن را تقویت و با آن سیاسی برخورد نکنیم .


نماینده مردم در خانه ملت با مثبت دانستن ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ایران در آسایهل گفت: بنابراین این عضویت را نقطه مثبت می بینیم و تبریک می گوییم که هم نشان می دهد پتانسیل این رشد را دانشگاه آزاد اسلامی دارد. بنابراین باید یک مقداری از لجبازی ها نسبت به دانشگاه آزاد کوتاه آمد و فارغ از مسایل سیاسی به آن کمک کرد تا تقویت شود.


ایمن آبادی در رابطه با تاثیر عضویت ایران در آسایهل در روابط با کشورهای بین الملل گفت: ما باید در حوزه های مختلف با دنیا ارتباط برقرار کنیم، نباید یک جانبه نگر باشیم، مثلا بگوییم، فقط اقتصادی، ورزشی و ... ارتباط داریم. پتانسیل این را داریم که در حوزه های مختلف بتوانیم عرض اندامی داشته باشیم، طبیعی است که در حوزه علمی یک دریچه دیگری به سمت دنیا باز شده است و به خاطر همان می گوییم که ما دانشگاه آزاد اسلامی را تقویت کنیم تا نشان دهد که پتانسیل ظرفیت بالاتر از ما را دارد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان با بیان این که ما کارنامه افراد را نگاه می کنیم تا بگوییم چقدر عملکردشان مفید است، گفت: درخصوص دکتر میرزاده هم همینطور است و فکر می کنم کارنامه ایشان خوب بوده و قطعا فرد مناسبی بوده برای ریاست اجلاس آسایهل هستند.

302/300

کد خبر: 711302

وب گردی

وب گردی