کارگردان سرشناس دانمارکی زندگی بنیانگذار «ورساچه» را به سینما می آورد

کارگردان سرشناس دانمارکی درجدیدترین پروژه سینمایی خود فیلمی درباره «جیانی ورساچه» چهره معروف دنیای مد وفشن را مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، «بیل آگست» در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش که امسال یکی از اعضای هیئت داوران آن است، از ساخت فیلم جدیدش بر اساس زندگی «جیانی ورساچه» بنیانگذار کمپانی مد ولباس «ورساچه» خبر داد و اعلام کرد که فیلم برداری این فیلم از مارس سال آینده میلادی و با حضور «آنتونیو باندارس» در نقش اصلی آغاز می‌شود.

«ورساچه» که جدیدترین فیلم «بیل آگست» پس از «55 قدم» است، یک فیلم خانوادگی و روایتگرد داستان رسیدن «جیانی ورساچه» و کسب و کارش در دهه 1970 میلادی است و بر اساس گفته «آگست» وی برای ساخت این فیلم با خانواده ورساچه ارتباط برقرار کرده است.

این کارگردان دانمارکی همچنین گفت: بازیگران سرشناسی در این فیلم بازی خواهند کرد که نام آنها در یک نشست خبری در سال آینده اعلام می‌شود.

«آنتونیو باندراس» نیز علاوه بر حضور در نقش اصلی این فیلم با کمپانی فیلم‌سازی‌اش «Green Moon Producciones» یکی از سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان این فیلم است.

«آگوست» در سال 1987 برای اولین‌بار با فیلم «پله فاتح» موفق به کسب جایزه معتبر نخل طلای کن شد و این افتخار را برای دومین‌بار در سال 1992 با فیلم «بهترین نیات» تکرار کرد تا نام خود را جزو معدود کارگردانانی ثبت کند که تاکنون دو بار نخل طلای جشنواره کن را به دست آورده‌اند.

از دیگر افتخارات سینمایی «بیل آگوست» می‌توان به جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی با «پله فاتح»، دریافت جایزه صلح و همچنین نامزدی دریافت خرس طلای جشنواره برلین با فیلم «خداحافظ بافانا» اشاره کرد.

فیلم‌های «بازگشت به فرستنده»، «بیت‌المقدس»، «خانه اشباح» و «وسوسه ماری» از دیگر فیلم‌های مطرح این کارگردان دانمارکی محسوب می‌شود.
501

کد خبر: 711645

وب گردی

وب گردی