مقیمی: مردم بیشترین سهم را در موفقیت های دولت داشته اند

قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط سخت ابتدای فعالیت دولت یازدهم مردم با اعتماد به دولت و پشتیبانی از آن موفقیت های کنونی کشور را رقم زدند .

به گزارش ایسکانیوز، مقیمی قائم مقام وزیر کشور صبح امروز در همایش معاونان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور با تبریک انتصاب دکتر علی اصغر احمدی معاون جدید سیاسی وزارت کشور و بیان مناصب و مسئولیت های مهم ایشان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : با استفاده از توانمندی دکتر احمدی در پست معاونت سیاسی وزیر کشور ایشان در انجام مسئولیت مهم این حوزه منشأ خیر واثر خواهد بود .
مقیمی با اشاره به 5 محور مهم کاری مجموعه وزارت کشور در سالجاری گفت : پیشبرد اقتصاد مقاومتی در استان ها ، رصد و پیگیری مسائل اجتماعی ، مدیریت مؤثر موضوعات امنیتی و پیگیری انتخابات مهم سال آینده و تکریم ارباب رجوع 5 محور مهمی است که همه ما وظیفه داریم در چارچوب قانون پیگیری کنیم .
قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه معاونان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی از هر سه منظر مندرج در شرح وظایف و مسئولیت های خود، بار سنگین اجرای اقتصاد مقاومتی را بدوش دارند و فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئول شورای اقتصادی مناطق تحت مسئولیت خود نقش بسیار مهمی در تحرک اقتصادی ، ایجاد اشتغال و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در استان ها و مناطق کشور خواهند داشت .
مقیمی با تأکید بر آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مهم سال آینده با رعایت بی طرفی در انتخابات ، اجرای قانونی آن و حق الناس دانستن رأی مردم گفت : با توجه به روند برگزاری انتخابات همه گروه های سیاسی و آحاد مردم بر برگزاری انتخابات سالم و قانونی و صیانت از آراء مردم در انتخابات اسفند 94 اذعان داشتند؛ همانطور که شایسته مردم قدرشناس کشور بود انتخابات را در میان شور و نشاط سیاسی مردم باشکوه هرچه تمام تر برگزار کردیم و آماده برگزاری انتخابات سال آینده نیز بر اساس برنامه های پیش بینی شده هستیم .
قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اهمیت توجه به مسائل و آسیب های اجتماعی در استان ها گفت : باید همه کمک کنیم با اقدامات مهم و فوق العاده در استان ها، اثرات تخریبی آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم .


مقیمی پیگیری تکریم ارباب رجوع را یکی دیگر از محورهای مهم وظایف سطوح استانی
وزارت کشور در سال جاری نام برد و افزود : با شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در کشور تورم 43 درصدی تک رقمی شد، رشد اقتصادی از منفی 6 و هفت دهم درصد به 5 درصد رسید و این مهم با پشتیبانی و اعتماد مردم به برنامه های دولت محقق شد و همه موظفیم تکریم ارباب رجوع را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم و دفاتری که در فرمانداری ها برای این موضوع در نظر گرفته شده است بیش از پیش تقویت شود .
مقیمی در پایان از استانداران وفرمانداران خواست با استمرار سفرهای هدفمند به شهرستان ها و بخش های مناطق تحت مسئولیت خود میزان موفقیت اجرای برنامه های دولت را رصد و پیگیری کننند .

300/300

کد خبر: 711917

وب گردی

وب گردی