آشنایی با پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی/ نظری:  حمایت از  پژوهشگران  با ارائه سهمیه ای  برای عضویت در هیات علمی

عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان تهران با بیان اینکه باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی توانسته بستر خوبی برای فعالیت پژوهشگران فراهم کند،گفت: در راستای حمایت از پژوهشگران سهمیه ویژه ای برای جذب آنان در هیات علمی فراهم شود.

محمد صادق نظری عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز بیان داشت: باشگاه پژوهشگران توانسته بستر خوبی را برای علاقمندان به کارهای پژوهشی فراهم کند و از فعالیت افراد علاقمند به پژوهش استقبال کرده و به طور کامل ازطرح های پژوهشی پژوهشگران حمایت می‌کند در این راستا امتیازات خوبی را برای دانشجویان در نظر می گیرد.

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در خصوص فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود بیان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته دندانپزشکی هستم امسال به عنوان یکی از دانشجویان برتر در جشنواره لقمان برگزیده شدم. این انتخاب به دلیل فعالیت های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی که شامل نوشتن مقالات متنوعی در داخل و خارج از کشور، اقدامات فرهنگی مانند برگزاری اردوهای جهادی، شرکت در بسیج و معاونت فرهنگی دانشگاه را یادآور شد.

وی در خصوص سابقه فعالیت های پژوهشی خود در این زمینه اظهار داشت: رتبه های زیادی همچون پژوهشگر برتر کشوری، سه سال متوالی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه ،دانشجوی نخبه نمونه استان تهران، باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان تهران و علاوه این دارا بودن مدرک فوق لیسانس روانشناسی بالینی، رتبه 4 کنکور کشوری سال ۹۴ بودم و با توجه به اینکه بعد از تحصیل در رشته روانشناسی تصمیم به تحصیل در رشته مورد علاقه دندانپزشکی ام کردم.

این پژوهشگر برتر تشریح کرد: در زمینه پژوهش تعداد مقالات متعددی به چاپ رسانده ام اما با توجه به علاقمندی اصلی ام به مبحث ارتودنسی، بیشتر مقالات من مربوط به جراحی لثه و سیستم های مختلف ایمپلنت و طرح تراش دندان برای ارتودنسی ثابت بوده که این تراش به چه شکل طرای شود تا بهترین نتایج کلینکی را دارا باشد.

وی افزود:موضوع پایان نامه من که برای اولین بار در ایران و جهان صورت گرفته در مورد افرادی است که به بیماری شکاف لب یا لب شکری دچار هستند اختصاص دارد. با توجه به اینکه درمان این افراد پروسه پیچیده ای دارد و علاوه برجراحی نیاز به ارتودنسی دارند. در پایان نامه ام به بررسی مکان مناسب کاشت ایمپلنت در استخوان فک بالا می پردازد زیرا در درمان این افراد یکسری میکروایمپلنت ها در نظر گرفته می شود. که در چه ناحیه ای از استخوان فک بالا بهترین مکان برای جای گذاری میکروایمپلنت ها است.

عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان تهران در پایان با تشکر از حمایت های باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ارائه پیشنهادی عنوان داشت: کسانی که به عنوان پژوهشگر در جشنواره های دانشگاهی شرکت می کنند و با صرف وقت و تلاش های بی وقفه مقاله یا اختراعی را ارائه می دهند دانشگاه سهمیه ویژه ای برای جذب در هیات علمی در هر دانشگاهی که مورد نظر پژوهشگر بود قائل شوند.

205/200

کد خبر: 712858

وب گردی

وب گردی