سرلشکر باقری: ارتقا شاخص‌های ایمنی در سایه مدیریت جهادی میسر است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر ارتقاء شاخص‌های ایمنی در سایه مدیریت جهادی و انقلابی و رعایت الزامات زیست محیطی در مأموریت‌ها و رزمایش‌های نظامی و انتظامی تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار "محمد باقری" رییس ستادکل نیروهای مسلح در چهارمین همایش مشترک "سلامت، ایمنی و محیط زیست نیروهای مسلح" و سومین جشنواره امام هادی(ع) که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: ارتقا شاخص‌های ایمنی در سایه مدیریت جهادی، انقلابی و توسعه فرهنگ ایمنی به دست خواهد آمد.
وی آگاه‌سازی کارکنان نیروهای مسلح را از طریق آموزش‌های گسترده و انجام نظارت‌های هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعیین اقدامات پیشگیرانه در حذف عوامل خطرآفرین، ایمن سازی محیط، بهداشت حرفه‌ای و رعایت الزامات زیست محیطی و توجه به این اولویت‌ها را در انجام مأموریت‌ها و رزمایش‌ها تأکید کرد.
سرلشکر باقری همچنین از اقدامات سازنده و موثر نیروهای مسلح در اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در پیشگیری از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمی از حوزه‌های مسئولیتی تقدیر و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته در آماده سازی تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و حفظ توان و آمادگی رزم با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های موجود و تحقق شعار"ما می‌توانیم" قدردانی و تقدیر کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است، در پایان با اهداء لوح از برگزیدگان بخش‌های مختلف ستادی، پژوهشی، عملیاتی و ایثارگران تقدیر شد.

302/300

کد خبر: 713036

وب گردی

وب گردی