42 غرفه از دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه پژوهش و فناوری سامان دهی شده اند/بازدید 5 ساعت دکتر میرزاده برای پژوهشگران دلگرم کننده است

مدیر کل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بازدید 5ساعت دکتر میرزاده از هفدمین نمایشگاه علم و فناوری از مهم ترین نکته های امسال این نمایشگاه بود.

داوود ثمری درباره حضور دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری به خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: هفدمین نمایشگاه علم وفناوری امسال از تاریخ 24 تا 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین اللملی تهران با حضور همه زیر نظام های آموزش و پایگاه علم و فناوری افتتاح شد و نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت مساحت غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه بود. دانشگاه آزاد اسلامی با 2200 متر فضا، بزرگترین مساحت را در اختیار داشت و توانست42 غرفه را سامان دهی کند . فضای دراختیار دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه به تنهایی با مساحت در اختیار 4 دانشگاه بزرگ دولتی برابر بود.

او افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در 42 غرفه 944 محصول دانش بنیان را ارائه کرد که از این تعداد ،108 محصولش تجاری شده و در بازار به فروش می رسد و مابقی نیز در حال تجاری سازی هستند.

مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد: مهم ترین نکته این نمایشگاه بازدید 5 ساعت رییس دانشگاه آزاد اسلامی از این غرفه ها بود. رییس دانشگاه در این بازدید دستور خرید محصولات مورد نیاز دانشگاه از میان تولیدی های داننش بیان دانشگاه آزاد اسلامی را داد. در واقع با اینکار ما محصولات تولیدی دانش بنیانمان را ابتدا در بازار خودمان خریداری و مصرف می کنیم.

ثمری در پایان گفت: امسال هم مانند سال گذشته، بازدید از غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه علم و فناوری رضایت بخش بود. ما امسال توانیستیم از 65 محصول جدید رونمایی و همچنین با اولویت بندی محصولات دانش بنیان، نسبت به فروششان اقدام کنیم.

203/200

کد خبر: 713426

وب گردی

وب گردی