انجمن آسایهل فرصتی مناسب برای تبادل دانش با دانشگاه های معتبر جهان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمود آباد گفت:از جمله از مزایای عضویت در انجمن آسایهل می توان به گسترش پروژه ها اشاره کرد که با توجه به برنامه ریزی های دکتر میرزاده ، قطعا امکان تبادل دانش میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های معتبر جهانی ایجاد خواهد شد.

دکتر محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به دکتر میرزاده گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل بسیار آگاهانه و هوشمندانه انجام شده است زیرا وی علاوه بر مسئولیتی که به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دارند از چهره های برتر علمی کشور و از اساتید دانشگاه معتبری چون پلی تکنیک نیز هستند.

وی ادامه داد: از جمله از مزایای عضویت در انجمن آسایهل می توان به گسترش پروژه ها اشاره کرد که با توجه به برنامه ریزی های دکتر میرزاده، قطعا امکان تبادل دانش میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های معتبر جهانی ایجاد خواهد شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمود آباد با اشاره همایش هایی که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در واحد های مختلف برگزار می شود، افزود: به طوریقین فرهنگ ناب ایرانی که سرآمد تمام فرهنگ ها است وبا فرهنگ ناب محمدی عجین شده است ،باتوجه به برنامه ریزی دقیق دکتر میرزاده باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه درامر کاهش آسیب های اجتماعی پیش قدم بوده است و با توجه به برنامه هایی در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، سخنرانی صاحب نظران و تجربه آنان در حوزه آسیب های اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

دکتر احمدی تاکید کرد: اگر به دوران مدیریت دکترمیرزاده بنگریم در می یابیم تغییرات شگرفی در زمینه افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی، ساماندهی وضعیت جذب هیئت علمی،افزایش کیفیت آموزشی، تشکیل ساها، آزاد اکسپو، برنامه های فرهنگی عالی و... رخ داده است که تمامی این نکات نشان دهنده مدیریت عالی دکترمیرزاده است.

701

کد خبر: 713641

وب گردی

وب گردی