دانشجوی  واحد بردسیر،  بر سکوی قهرمانی مسابقات بین‌المللی کاراته جام ایران زمین ایستاد

دوازدهمین دوره رقابت‌‌های بین‌المللی قهرمانی مسابقات کاراته جام ایران زمین در تهران برگزار و علیرضا ابوالحسنی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در بخش کاتا و در رده بزرگسالان موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به حضور تیم‌های آمریکا، آذربایجان، عراق، ارمنستان، گرجستان، پاکستان و افغانستان در این دوره از پیکارها گفت: دوازدهمین دوره رقابت‌‌های بین‌المللی قهرمانی مسابقات کاراته جام ایران زمین با حمایت فدراسیون کاراته و دانشگاه آزاد اسلامی و با نظارت مستقیم رئیس فدراسیون جهانی این سبک برگزار شد.

علیرضا ابوالحسنی به سطح کمی و کیفی خوب این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: این موفقیت را مرهون حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده و استادانم هستم.

این قهرمان کشوری که به مدت 16 سال به صورت حرفه‌ای در رشته کاراته فعالیت دارد گفت: دارای کمربند مشکی دان 2 هستم و بالغ بر 10 رتبه کشوری و 5 رتبه بین‌المللی را در کارنامه ورزشی خود دارم.

ابوالحسنی از حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و گفت: تیم‌های کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در مجامع ملی و بین‌المللی به ویژه قهرمانی‌‌های پیاپی در سوپر لیگ کشوری، خوش درخشیده‌اند.

وی از زحمات ناصر یعقوبی و مالک مهرابی قدردانی و از تلاش برای حضور در تیم ملی و مسابقات آسیایی و المپیک خبرداد.

203/200

کد خبر: 715876

وب گردی

وب گردی