زهیوی: پیشنهاد استقلال و پرسپولیس مهم تر است

مهاجم استقلال خوزستان که با پیشنهاد چند باشگاه مطرح مواجه شده است، گفت: تا چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی رحیم‌زهیوی درمورد وضعیتش برای نیم فصل دوم و اینکه سرمربی استقلال خوزستان بابت جدایی او و چند بازیکن دیگر اظهار نگرانی کرده است، گفت: اگر بخواهم کاری انجام دهم قطعا پورموسوی را در جریان قرار خواهم گذاشت و نمی‌گذارم او ناراحت شود. اگر هم دنبال پیشرفت باشم طبیعتا او جلوی این کار را نخواهد گرفت. شرایط من خوب نیست و خیلی چیزها را در این مدت تحمل کرده‌ام به همین دلیل می‌خواهم یک تصمیم خوب بگیرم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاد دارد، عنوان کرد: خدا را شکر از اکثر تیم‌های خوب ایران پیشنهاد دارم، ولی تمرکزم روی پرسپولیس و استقلال است. البته اینطور نیست که تحت هر شرایطی بخواهم یکی از این دو تیم را انتخاب کنم، ولی اگر قرار باشد جدا شوم قطعا از بین پرسپولیس و استقلال یک تیم را انتخاب خواهم کرد.

زهیوی افزود: اگر بخواهم با این دو تیم مذاکره کنم قطعا برای آنها شرط خواهم گذاشت و مسائلی مد نظر من قرار دارد که باید آنها را عنوان کنم. من در نیم فصلی که پشت‌سر گذاشتم خیلی سختی کشیدم و از لحاظ مالی ضرر کردم به همین دلیل باید یک تصمیم خوب بگیرم. مطمئنا اگر قرارداد خوبی امضا کنم، همه چیز برایم به‌خوبی پیش خواهد رفت.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که اگر مسئولان باشگاه مشکلات مالی او را برطرف کنند در این تیم ماندگار خواهد شد، گفت: نمی‌دانم شرایط چگونه پیش خواهد رفت، ولی اگر همه چیز طبق خواسته من باشد طبیعتا می‌خواهم بمانم. فرض را بر این بگیرید که پول امسال را بدهند، ولی تکلیف پول سال گذشته چه می‌شود؟ چرا نگذاشتند در ابتدای فصل بروم و قرارداد میلیاردی امضا کنم؟ من مشکلی با پورموسوی ندارم، ولی با آنهایی که به من بی‌احترامی کرده‌اند مشکل دارم.

زهیوی در پایان گفت: به‌خاطر مردم خوزستان و حسی که به استقلال خوزستان داشتم و همچنین به‌خاطر شخص پورموسوی در ابتدای فصل ماندم، ولی با ما در این مدت برخورد خوبی صورت نگرفت.

601

کد خبر: 716347

وب گردی

وب گردی