اوباما: اگر من بودم پیروز انتخابات ریاست جمهوری می شدم

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد اگر وی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر در مقابل دونالد ترامپ قرار می گرفت، برنده انتخابات بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شین هوا، باراک اوباما گفت" مطمئنم اگر وارد انتخابات ریاست جمهوری شده بودم قطعا اکثریت مردم آمریکا را برای حمایت از خودم بسیج می کردم."

رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی اخیر در باره تجربیات و احساسات خود در باره انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته آمریکا با اشاره به وجود نوعی رویکرد دوگانه در گذشته علیه هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات گفت"به هر دلیل ممکن،سختی دراز مدت روابط و مناسبات هیلاری با مطبوعات سبب افزایش تشدید و گستردگی مشکلات وی شد."

وی با اشاره به نبود ارتباط رهبران حزب دموکرات با اعضای این حزب تصریح کرد، مشکل اینجاست که ما از اینجا نمی توانیم جوانب مختلف اینگونه سیاست ها را بررسی کنیم اما همچنان برای اینگونه گروهها و جوامع ارزش قائلیم.

رئیس جمهور آمریکا با توجه به شرایط موجود،حزب دموکرات را برای طبقه کارگری این کشور حزبی مناسب تر خواند.

این درحالی است که دونالد ترامپ در واکنش به اظهارات اوباما در توئیتر خود نوشت، رئیس جمهور اوباما تصور می کند او می توانست من را شکست دهد.

وی افزود او (اوباما) باید چنین حرفی را بزند اما من (باتوجه به) افزایش بیکاری، داعش و تامین خدمات درمانی می گویم " به هیچ عنوان"!

306/300

کد خبر: 716726

وب گردی

وب گردی