دلاوری: تنها به قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی فکر می کنیم

ملی پوش بدمینتون تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکر ویژه داشته باشم از مسوولان دانشگاه آزاد، به خصوص محمد دادگان که بهترین امکانات را در اختیار ما گذاشته اند.

سارا دلاوری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص تیمش عنوان کرد: درحال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم، تمرینات به موقع و با برنامه پیگیری می شود؛ بازیکنان ما از آمادگی لازم برخوردارند و فردا عازم شاهرود هستیم تا به مصاف تیم های نماینده هیات تهران و شاهرود در دور اول لیگ برویم.

وی ادامه داد: با توجه به این که من در تمرینات و اردوهای تیم ملی بودم از لحاظ آمادگی در سطح بالا قرار دارم؛ به امید خدا و همت بازیکنان نتایج قابل قبولی کسب می کنیم و قهرمان می شویم. من سه سال است عضو تیم دانشگاه آزاد هستم، سطح لیگ امسال نسیت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری نداشته است. یکی از اصلی ترین رقبای ما تیم گاز بود که فکر می کنم امسال منحل شده است؛ بعد از تیم گاز می شود به تیم شاهرود اشاره کرد، تیمی جوان و ملی پوش می تواند اصلی ترین رقیب ما در این دوره از رقابت ها باشد. تقابل نزدیک تیم دانشگاه آزاد با تیم شاهرود می تواند جذاب باشد.

ملی پوش بدمینتون تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: جای دارد تشکر ویژه داشته باشم از مسوولان دانشگاه آزاد، به خصوص محمد دادگان که بهترین امکانات را در اختیار ما گذاشته اند. سالن های اختصاصی استاندارد، امکانات عالی، قراردادهای خوب و با پرداختی های به موقع ما را مجاب می کند تنها به قهرمانی فکر کنیم تا به نحوی پاسخگوی زحمات و اعتماد آن ها باشیم.

602/101

کد خبر: 716986

وب گردی

وب گردی