هشدار همراه اول: تنها از درگاه های معتبر سیم کارت بخرید

اپراتور همراه اول در اطلاعیه ای به مشترکان خود هشدار داد، سیم کارت این اپراتور را فقط از درگاه های معتبر فروش، خریداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: در روزهای اخیر مشاهده شده است افرادی در تماس با مشترکان این اپراتور، خرید سیم کارت همراه اول را با یک شماره مشابه و قیمتی بالاتر از قیمت مصوب، پیشنهاد می دهند، این در حالی است که اپراتور اول فقط از طریق درگاه های رسمی فروش خود، اقدام به واگذاری و فروش سیم کارت می کند.
همراه اول در اطلاعیه خود تاکید کرده است، فروشندگان گفته شده رابطه ای با همراه اول ندارند و مشترکان نباید به اعتبار همراه اول، به آنها اعتماد کنند.
در این اطلاعیه آمده است: مشترکان برای خرید سیم کارت می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، دفاتر خدمات مشترکان و پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir، اقدام به خرید سیم کارت با قیمت مصوب کنند.
به گزارش ایرنا، سامانه فروش تلفنی همراه اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشی تلفن همراه و محصولات نوترینو است و سفارش، خرید و تحویل محصولات همراه اول، در درب منزل فقط با ارسال یک پیامک رایگان به سرشماره 8018 صورت می پذیرد، به این صورت که پس از ارسال پیامک به سرشماره مذکور، از شماره 09129990 با مشترک تماس گرفته و خرید محصول انجام می شود.

401/101

کد خبر: 717892

وب گردی

وب گردی