اعلام زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده در پی درگذشت  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی/ متن اطلاعیه دانشگاه ها

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و لغو امتحانات دانشگاه‌ها در روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه، زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز زمان امتحانات جدید دانشگاه ها به شرح زیر است:

بر این اساس، امتحانات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی و دانشگاه یزد در روز 25 دی‌ماه برگزار می‌شود.همچنین براساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی و خواجه نصیر، امتحانات لغو شده این دو دانشگاه در نخستین روز اداری پس از پایان امتحانات برگزار می‌شود.

بعلاوه امتحانات لغو شده دانشگاه سمنان در روز 4بهمن ماه، دانشگاه پیام نور در روز دوشنبه 27 دی ماه، دانشگاه صنعتی بیرجند در روز شنبه 2 بهمن ماه، دانشگاه تهران در روزهای دوم تا چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است امتحانات روز سه شنبه 21 دی ماه دانشگاه علم و صنعت نیز با همان ترکیب زمانی قبلی در تاریخ پنج شنبه 30 دی ماه 1395 برگزار شده و در روال برگزاری باقی امتحانات نیز هیچ تغییری داده نخواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز اعلام کرده است که امتحانات لغو شده روزهای دوشنبه و سه شنبه 20و 21 دی ماه در پایان زمان امتحانات برگزار می‌شود و متعاقبا اطلاع رسانی و برنامه‌ریزی لازم از سوی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات لغو شده صورت می‌گیرد.

نام دانشگاه زمان امتحانات
دانشگاه تهران 2و4 بهمن ماه
دانشگاه صنعتی امیر کبیر 25دی ماه
دانشگاه یزد 25دی ماه
دانشگاه شهید بهشتی 25دی ماه
دانشگاه علامه طباطبایی نخستین روز اداری پس از پایان امتحانات
دانشگاه خواجه نصیر نخستین روز اداری پس از پایان امتحانات
دانشگاه سمنان 4بهمن ماه
دانشگاه صنعتی بیرجند 2بهمن ماه
دانشگاه علم و صنعت 30دی ماه
دانشگاه آزاد اسلامی پس از پایان امتحانات
دانشگاه پیام نور 25دی ماه
دانشگاه صنعتی اصفهان 25دی ماه

بدیهی است که اطلاعیه های برخی از دانشگاه های مزبور به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی

«انالله و انا الیه راجعون

ضمن عرض تسلیت مجدد به محضر ملت شریف ایران به مناسبت ارتحال جانگداز حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی ( قدّس الله نفسه الزکیه) به اطلاع می رساند بنابر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور ارج نهادن به روح ملکوتی حضرت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و پیرو اعلام عزای عمومی از سوی هیئت محترم دولت و دعوت صورت گرفته برای شرکت در مراسم تشییع آن مجاهد نستوه و فراهم شدن امکان حضور پرشور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در آیین های بزرگداشت ایشان، دانشگاه آزاد اسلامی و بالتبع کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و خدماتی آن در روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 دیماه 1395 تعطیل اعلام می گردد.
بدیهی است متعاقبا اطلاع رسانی و برنامه ریزی لازم از سوی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات لغو شده صورت خواهد پذیرفت.»

دانشگاه صنعتی امیر کبیر

«معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام کرد: به دلیل اعلام رسمی تعطیلی روز سه‌شنبه مورخ 21دی95، تمامی امتحانات که مقرر بود در این روز برگزار شود، با حفظ ساعات اعلام شده،‌ عینا" به روز شنبه 25دی1395 منتقل خواهد شد.»

دانشگاه تهران

در متن اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران در مورد امتحانات روز سه‌شنبه آمده است: «پیرو بخشنامه شماره ۶۶۲۸۰/پ/۱۲۲ مورخ ۱۶/‏۰۳/‏۱۳۹۵ در خصوص ارسال تقویم دانشگاهی سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ و ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی (ره) رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع دانشجویان و اساتید ارجمند می‌رساند بر اساس تصمیم هیأت محترم دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعطیلی روز سه شنبه مورخ ۲۱/‏۱۰/‏۱۳۹۵ ، برگزاری کلیه امتحانات تعیین شده در این روز، " عیناً به یکی از روزهای شنبه لغایت دوشنبه مورخ ۲ الی ۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ " موکول می‌شود

دانشگاه شهید بهشتی

«اطلاعیه

قابل توجه کلیه دانشجویان

باتوجه به تعطیلی روز سه‌شنبه مورخ 21/10/95 کلیه امتحانات روز مذکور، عیناً در روز شنبه مورخ 25/10/95 برگزار می‌شود.»

دانشگاه علامه طباطبایی

«ضمن عرض تسلیت مجدد به جامعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به اطلاع می رساند امتحانات روز دوشنبه ۲۰ و چهارشنبه ۲۲ دیماه جاری بر اساس زمانبندی قبلی انجام خواهد شد. زمان برگزاری امتحان روز سه شنبه ۲۱ دیماه که از سوی هیئت محترم دولت تعطیل اعلام شده است، به پایان امتحانات موکول شده است و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.»

دانشگاه سمنان

«جابجایی امتحانات روز سه شنبه 21/10/95در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه سمنان

به دلیل درگذشت عالم وارسته و بزرگوار حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی ، و تعطیلی رسمی امتحانات روز سه شنبه 21 دی ماه به زمان دیگری موکول شد .
ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به مناسبت درگذشت عالم وارسته و بزرگوار حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و با عنایت به تعطیلی رسمی روز سه شنبه 21/10/95 به اطلاع کلیه دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی می‌رساند که: تمامی امتحانات روز سه‌شنبه 21/10/95 عینا و با حفظ همان ساعت امتحانی به روز دوشنبه 4/11/95 انتقال یافت.»

دانشگاه صنعتی بیرجند

«ضمن عرض تسلیت به جامعه دانشگاهی کشور و آحاد مردم عزیز ایران، به مناسبت درگذشت عالم مجاهد، انقلابی نستوه و یار دیرین حضرت امام رضوان‌الله تعالی‌علیه، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، به استحضار می‌رساند مطابق بیانیه‌ هیأت محترم دولت سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه 21 دی ماه 1395 تعطیل اعلام می‌گردد. بنا بر اعلام معاونت محترم آموزشی دانشگاه، امتحانات روز سه‌شنبه لغو و امتحانات جایگزین، پس از آخرین امتحان، در روز شنبه 2 بهمن‌ماه در همان ساعت امتحانی برگزار خواهد شد.»

دانشگاه علم و صنعت

«انتقال زمان برگزاری امتحانات روز سه شنبه به پنج شنبه هفته بعد

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند تمامی امتحانات مورخ سه شنبه 21 دی ماه 1395 با همان ترکیب زمانی قبلی درتاریخ پنج شنبه 30 دی ماه 1395 برگزارخواهد شد و درروال برگزاری باقی امتحانات نیز هیچگونه تغییری داده نخواهد شد.»

دانشگاه پیام نور

«تاریخ جدید امتحانات لغو شده روز سه شنبه اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،با عنایت به تعطیلی روز سه شنبه 21/10/95 از سوی هیت دولت و لغو امتحانات دانشگاه پیام نور در این روز به اطلاع می رساند، کلیه امتحانات(مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) لغو شده در روز دوشنبه مورخ 27/10/95 با همان ترتیب زمانی قبلی برگزار می گردد.»

200/202

کد خبر: 720570

وب گردی

وب گردی