سروده استاد دانشگاه آزاد اسلامی  در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد انزلی برنامه های این واحد در برپایی مراسم سوگواری آیت الله هاشمی رفسنجانی را شرح داد.

آیت رجبی نژاد، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی درباره برنامه هایی که معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تدارک دیده است، به ایسکانیوز، گفت: برای بزرگداشت این یار دیرین انقلاب سخنرانی هایی را در سطح شهر در نظر گرفته ایم که قرار است با مشارکت یکی از ادارات انجام شود. همچنین نصب بنر و اطلاع رسانی از طرق پیامک و سایت واحد بین المللی بندر انزلی از دیگر برنامه های ما برای تجلیل از مقام بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی است.
او ادامه داد: روز یکشنبه ٢٦ دی ماه هم قرار است جلسه ای در حرم مطهر امام (ره) و برای ادای دین به آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود که فرزندان آیت الله در آن حضور خواهند داشت که بر خود وظیفه می دانیم در آن جلسه شرکت کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی بندرانزلی درباره نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی فقید، گفت: به دلایل محدودیت هایی که در مکان مسجد داریم برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که با مشارکت شهرستان بندر انزلی مراسمی را برای روز هفتم درگذشت ایشان برگزار کنیم.
او ادامه داد: روز چهارشنبه، ٢٢ دی ماه هم مراسمی را در دانشگاه برای همکاران برپا داشتیم که در آن به صحبت درباره ویژگی های انقلابی آیت الله هاشمی پرداختیم.
رجبی نژاد افزود: در مراسمی که در دانشگاه برگزار شد در بخشی از آن دکتر اصغرنژاد، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شعری قرائت کردند که پس از رحلت آیت الله آن را سروده اند.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندرانزلی در ادامه شعر سروده شده برای یار دیرین انقلاب را قرائت کرد.
یار دیرین امام و امت
مرد میدان جهاد و خدمت
بعد از یک عمر تلاش و کوشش
زین جهان رفت ولی با عزت
رفت و مهمان بهشتی ها شد
هاشمی همسفر گلها شد
وای آنان که وی را آزردند
جاهلانی که دلش افشردند
هاشمی جان همه رقم آزاد شد
فارغ از رد صلاحیت شد
یاد آن روز که فرقان پلید خاک را بشکند این سرو رشید
داد پیغام به امامش هاشمی زنده است نهضت جاوید

500500

کد خبر: 721449

وب گردی

وب گردی