شهباززاده در تهران یا تبریز/پول بیشتر یا شانس قهرمانی!

مهاجم مورد نظر استقلال قرارداد خود را در ترکیه فسخ کرد تا برای تیم آینده اش تصمیم گیری کند.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها همچنان خواستار جذب بازیکن سابق تیم هستند اما شهباززاده هنوز در این رابطه اقدامی را انجام نداده است.

گفتنی است این بازیکن در خط حمله مورد تایید منصوریان است و این مربی همچنان خواستار حضور این مهاجم است اما این بازیکن از قلعه نویی و تیم تراکتورسازی نیز پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی اوضاع است تا پس از بررسی های لازم بهترین تصمیم را اتخاذ کند و در نیم فصل در تیم مورد نظرش حضور یابد.

این در حالی است که این بازیکن قرار است وارد کشور شود اما اینکه مستقیم به باشگاه استقلال می رود و یا به تبریز می رود تا با قلعه نویی دیدار کند اما منصوریان در تلاش است که این بازیکن را جذب استقلال کند و به مربیان و مسوولان در باشگاه نیز اعلام کرده که مراقب حضور شهباززاده باشد تا به محض ورود این بازیکن به تهران به باشگاه برود و با استقلالی ها به توافق برسد.

شایان ذکر است این بازیکن اعلام کرده شرایط ایده آل را برای آینده خود در نظر می گیرد زیرا علاوه بر اوضاع مالی بحث شرایط تیم و شانس قهرمانی نیز مطرح است زیرا اوضاع تراکتور از استقلال بهتر است و شانس این تیم برای قهرمانی بالاست به همین دلیل ممکن است قلعه نویی بتواند نظر شهباززاده را جذب کند.

و حالا جنگ منصوریان و قلعه نویی برای جذب این بازیکن آغاز شده است و قطعا برنده این جنگ با اوضاع بهتری روبرو می شود.

605

کد خبر: 722355

وب گردی

وب گردی