مصطفی‌وند: به خاطر مشکلات مالی از صالحین ورامین جدا نشدم

بازیکن تیم والیبال پیکان تهران گفت‌: جدایی من از صالحین ورامین به دلیل موضوع مالی نبود و به این خاطر که به قول و قرار اولیه که به من داده بودند عمل نکردند از این تیم رفتم.

به گزارش ایسکانیوزسعید مصطفی‌وند درباره حضورش در تیم والیبال پیکان در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: در نیم فصل دوم به تیم پیکان ‌اضافه شدم و خوشبختانه تا این جا عملکرد خوبی داشتم و راضی بودم. کمی ناهماهنگی وجود دارد اما علت این موضوع این است که فرصت تمرینی خوبی نداشتیم چرا که در هفته دو بازی است. کمی روی نقطه اسپکی ناهماهنگی دارم که قطعا بر طرف می‌شود.

بازیکن تیم والیبال پیکان درباره علت ترک صالحین ورامین در نیم فصل لیگ گفت‌: شرایط مالی تیم‌ها برای لیگ خوب نیست. سال قبل در تیم ثامن الحجج بودم و 20 درصد قراردادم را دریافت کردم. امسال هم در صالحین این چنین شد و فقط 10 درصد دریافتی داشتم. به همین دلیل از این تیم جدا شدم؛ البته علت جدایی من از این تیم پول ندادن نبود. من به خاطر یک سری قول و قرارها به این تیم رفتم اما به آن‌ها عمل نشد و من به این خاطر از ورامین رفتم نه مسائل مالی. به دلیل این که باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد من احتیاجی به رضایت‌نامه نداشتم. فدراسیون هم به باشگاه دو هفته مهلت داده تا رضایت ما را جلب کند و بعد از آن از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.

او ادامه‌ داد: اصلا این شرایط در لیگ والیبال خوب نیست. من فکر می‌کنم تیمی به مانند شهرداری اراک هم دریافتی نداشته است. این موضوع باعث پایین آمدن انگیزه بازیکنان و از بین رفتن جذابیت لیگ برتر می‌شود.

مصطفی‌وند درباره جایگاه تیم پیکان در لیگ برتر والیبال گفت‌: در حال‌ حاضر در رده دوم قرار داریم و خیلی هم تفاوت ندارد، ولی در صدر بودن شرایط خاص خود را هم دارد. یک بازی با بانک سرمایه داریم که می‌توانیم ببریم و همه چیز را به تساوی بکشانیم.

او درباره بازی هفته هجدهم پیکان در برابر شهرداری اراک گفت‌: بازی خوبی بود و خوشبختانه پیروز شدیم. در نبود معروف بچه‌ها این ذهنیت را داشتند که جای خالی او را پر کنند و با یک نتیجه‌ خوب از بازی بیرون بیایند. در یک ست بازی کمی گره خورد اما با تجربه عمل کردیم.

606

کد خبر: 722967

وب گردی

وب گردی