پوتین: ادعاهای ارتباط ترامپ با زنان روسپی بی‌معنی است

رئیس جمهور روسیه گفته است ادعاهای ارتباط ترامپ با زنان روسپی ادعایی بی‌معنی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما شبکه بلومبرگ اعلام کرد رئیس جمهور روسیه گفته است ادعاهای ارتباط ترامپ با زنان روسپی ادعایی بی‌معنی است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، مجری این شبکه گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته است باور ندارد دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، وقتی چند سال پیش به روسیه سفر کرده بود، با زنان روسپی ارتباط برقرار کرده بود. پوتین این گزارش ها را بی معنی یا چرند خوانده است. پوتین خاطر نشان کرد که من دقیقاً یادم نمی آید ترامپ چه زمانی به روسیه آمده بود، ولی گویی چند سال پیش بود که وی صرفاً یک تاجر آمریکایی بود و ما از اهداف سیاسی وی برای آینده هیچ اطلاعی نداشتیم. پوتین افزود: آیا شما تصور می کنید که سرویس های اطلاعاتی ما به دنبال شکار (تصاویر) از تمام ثروتمندان آمریکایی هستند؟ این واقعاً چرند است.

ولادیمیر پوتین که با خبرنگاران در کاخ کرملین صحبت می کرد، افزود: افرادی این ادعاهای تأیید نشده را از خودشان درآورده اند که هیچ حد و مرز اخلاقی ندارند و صرفاً تلاش می کنند نتایج انتخابات (ریاست جمهوری آمریکا) را زیر سؤال ببرند.

مجری این شبکه در خاتمه افزود: این اتهامات در یادداشتی وجود داشت که سرویس های اطلاعاتی آمریکا آن را به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، و همچنین به دونالد ترامپ، رئیس جمهور بعدی آمریکا، نشان داده اند.

306/300

کد خبر: 723238

وب گردی

وب گردی