کاراته کاهای ملی پوش روی تاتامی لیگ جهانی به میدان می روند

اعضای تیم ملی کشورمان برای حضور در اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ به زودی راهی پاریس می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، این رقابتها که تحت عنوان«کاراته وان» در طول سال و در چند مرحله یه میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود نقش بسزایی در رنکینگ جهانی و آماده سازی کاراته کاها برای حضور در رقابتهای معتبری چون قهرمانی جهان دارد.

نخستین مرحله از این رقابتها طی روزهای هشتم تا ۱۰ بهمن ماه به میزبانی فرانسه در پاریس برگزار می شود که همه ساله با استقبال خوب کاراته کاهای عنوان دار در سطح فنی بالایی برگزار می شود. در این دوره نیز ۱۲۴۷ کاراته کا از نزدیک به ۸۰ کشور جهان برای رقابت روی تاتامی پاریس ثبت نام کرده اند.

از کشورمان نیز نام حمیده عباسعلی، فاطمه چالاکی، سمیراملکی پور، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، علی اصغرآسیابری، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخش و ایمان سنچولی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند. ضمن اینکه شهرام هروی سرمربی تیم ملی نیز ملی پوشان کشورمان را در این رقابتها همراهی خواهد کرد.

در این بین عباسعلی هفته آینده راهی فرانسه می شود. پورشیب، گنجزاده و حسن بیگی برای حضور در این مسابقات راهی پاریس شده اند و سایر کاراته کاها در تلاش هستند با احذ روادید و جذب اسپانسر راهی پاریس شوند.

604

کد خبر: 723332

وب گردی

وب گردی