فرمانده هوانیروز خبر داد: بازآماد پنج فروند بالگرد هوانیروز ارتش

فرمانده هوانیروز از بازآماد پنج فروند از انواع بالگردهای پشتیبانی و رزمی در پایگاه چهارم هوانیروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری در بازدید از پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، از یکان‌های مختلف اطلاعات، عملیات و گردان‌های پروازی و نگهداری و تعمیر، گزارش‌های لازم را از روند پیشرفت امور دریافت کرد.
وی همچنین در جمع مسئولان پایگاه چهارم هوانیروز طی سخنانی با گرامیداشت نبردها و حماسه‌های ماندگار هوانیروز در صحنه‌های مختلف خدمت به کشور گفت: به موازات بصیرت و شجاعت خلبانان، تعهد و تخصص کارکنان فنی هوانیروز بود که همواره باعث عزت و آبروی هوانیروز در نظام و انقلاب شد.
امیر یاری در ادامه با یادآوری خلق حماسه‌های نگهداری و تعمیر در صحنه‌های نبرد دوران دفاع مقدس گفت: متخصصین نگهداری و تعمیر هوانیروز، شبانه و با کمترین امکانات در مناطق عملیاتی غرب و جنوب، بالگردها را آماده پرواز می‌کردند، تا صبح فردا با دستان خلبانان شجاع هوانیروز، کمر دشمن را در هم شکنند و این اقدام همان سُرایش سرود «ما می‌توانیم» بود.
وی ضمن اظهار رضایت از روند کار پنج فروند بالگرد بازآماد شده، این اقدام را در تداوم حماسه‌های دفاع مقدس دانست و گفت: ان‌شاءالله در دهه شکوهمند فجر امسال به‌طور رسمی، این بالگردها به ناوگان قدرتمند و عظیم پروازی هوانیروز خواهند پیوست.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش نیز در طول این بازید، گزارشی از روند بازآماد این بالگردها ارائه کرد.

302/300

کد خبر: 723365

وب گردی

وب گردی