لاوروف: برخی کشورهای اروپایی آشکارا در انتخابات آمریکا دخالت کردند

وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با همتای اتریشی خود در مسکو روز چهارشنبه در نشستی خبری گفت رهبران کشورهایی که در فهرست هم پیمانان آمریکا هستند آشکارا در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور دخالت کردند در حالی که تمام اتهامات اینچنینی که به روسیه وارد میشود ، بی پایه و اساس است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با همتای اتریشی خود در مسکو روز چهارشنبه در نشستی خبری گفت رهبران کشورهایی که در فهرست هم پیمانان آمریکا هستند آشکارا در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور دخالت کردند در حالی که تمام اتهامات اینچنینی که به روسیه وارد میشود ، بی پایه و اساس است.
لاوروف پس از نشست با سباستین کورتز، همتای اتریشی و رئیس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت:«آنچه کل اوضاع را به طور ویژه بدبینانه می کند آن است که ما از طرف کسانی متهم می شویم که با مشخص ترین شیوه در مبارزات انتخاباتی امریکا دخالت کردند.»
وی افزود:« برخلاف روسیه، شماری از رهبران کشورهایی که هم پیمان آمریکا به شمار می روند، آشکارا برای پیروزی هیلاری کلینتون مبارزه می کردند. آنگلا مرکل، فرانسوا اولاند، ترزا می و رهبران کشورهای اروپایی در این رابطه بسیار فعال بودند.»
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، سرگئی لاوروف گفت:« مقامات کشورهای اروپایی تا دشمنی با دونالد ترامپ پیش رفتند.

306

کد خبر: 723527

وب گردی

وب گردی