پیکر  دومین  آتش نشان  شهید از  زیر  آوار خارج  شد/تعداد شهدا حداکثر 25 نفر است

سخنگوی سازمان آتش نشانی از بیرون آوردن دومین پیکر آتش نشان از زیر آوار خبر داد و گفت: تعداد شهدا حداکثر 25 نفر است.

به گزارش ایسکانیوز سید جلال ملکی گفت: این سومین شهید در حادثه پلاسکو و دومین عزیزی است که پیکر پاکش چند لحظه گذشته از زیر آوار خارج شده است.
به گفته ملکی هنوز مشخصات این شهید اعلام نشده و پیکر او از ضلع شمالی خارج شده است.
ملکی با اشاره به اینکه اخباری که در شبکه های مجازی اخباری منتشر می شود هیچ گونه پایه و اساسی ندارد گفت:من سخنگوی سازمان هستم و به غیر از بنده و کسانی که متحد ما هستند اخبار دیگری که در شبکه های مجازی منتشر می شود مورد تایید ما نیست .

وی تاکید کرد: منبع خبر ستاد بحران هم من هستم را من تایید می کنم و اگر من چیزی را گفتم اعلام کنید اگر نگفتم مورد تایید ما نیست.
ملکی گفت: عملیات آواربرداری و خاک برداری ساختمان پلاسکو با سرعت و قدرت ادامه دارد و سومین شهید با احتیاط و دقت
خارج شد. در حال حاضر 3 شهید دارم .
ملکی با اشاره به اینکه به قطعیت می توانم بگویم مجموع کسانی که از لحظه اول زیر آوار بودند و با توجه به مراجعاتی که خانواده های مفقودین به مراکز انتظامی داشتند و مشاهدات در محل حادثه در مجموع پیکر شهدای آتش نشانی و مفقودین این حادثه حداکثر 25 نفر هستند و تلاش برای دستیابی به این عزیزان ادامه دارد و امیدوارم هر چه سریعتر بتوانیم پیکر پاک این شهیدان را پیدا کنیم .

وی در پاسخ به این سوال که چند نفر از شهروندان عادی در این حادثه مفقود شده اند گفت: 16 نفر شهید آتش نشانی قطعی که سه نفر را تا الان پیدا کردیم مابقی جزو مفقودانی هستند که خانواده هایشان به مراکز انتظامی اطلاع رسانی کردند.

700700

کد خبر: 724153

وب گردی

وب گردی